לפיד לוינשטיין: פתח בחקירה נגד נתניהו

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד תוקף בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו, וקורא ליועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין לפתוח נגדו בחקירה. ומה אמר על הנאום בקונגרס? (חדשות, פוליטי)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(מרק ישראל סלם)

ראש בראש: יו"ר יש עתיד יאיר לפיד ממשיך למקד את הקמפיין שלו "מושחתים נמאסתם" ויוצא למתקפה חזיתית נגד ראש הממשלה בנימין נתניה. הבוקר (ראשון), קרא לפיד ליועץ המשפטי לממשלה עו"ד יהודה וינשטיין לפתוח בחקירה נגד נתניהו בחשד לשחיתות במעונו הרשמי.

בראיון לאולפן ynet, תקף לפיד: "הבנתי שעכשיו המדיניות של ראש הממשלה הוא 'נכון, אנחנו מושחתים, אבל זה מותר. בקיסרות שלי מותר לעשות מה שמתחשק לי'. זה הטיעון החדש שלו".

לפני כמה ימים תקף לפיד את ראש הממשלה וטען כי "גלידת פיסטוק ומטוס פרטי זאת שחיתות, וגם להעביר ריהוט גן לווילה בקיסריה ולבקש שישלמו לך את המים של הבריכה זאת שחיתות".

הדברים מגיעים על רקע הפרשיות החדשות בהן נקשר שמו של נתניהו ורעייתו שרה, כדוגמת פרשת הבקבוקים.

לפיד התייחס גם לסערה סביב נאום נתניהו בקונגרס האמריקני לפני הבחירות, ולהודעת סגן הנשיא האמריקני ג'ו ביידן ומחוקקים דמוקרטים, כי יחרימו את הנאום ודרש מראש הממשלה לבטל את נסיעתו ולבטל את הנאום בקונגרס אך בד בבד תקף גם את יו"ר האופוזיציה שביקר בארצות הברית וביקר את ממשלת ישראל.

"הוא גורם נזק לנושא האיראני קודם כל וליחסים עם ארצות הברית", אמר על נתניהו, אך המשיך ותקף את הרצוג, "לא אהבתי את ההתנהלות של הרצוג, כי כשאתה בחו"ל אתה צריך לדבר בזהירות על ממשלת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר