הר' חיים דרוקמן חוזר בו מהמתקפה על הבית היהודי: "הטעו אותי"

הר' חיים דרוקמן חוזר בו מהמתקפה החריפה נגד הבית היהודי, וטוען כי גורם פוליטי הטעה אותו בלי ידיעתו. המספר ממנו בוצעה השיחה שייך לאלימלך זילברשלג בנו של דודי זילברשלג מ'יחד' (פוליטי)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
חיים דרוקמן (פלאש90)

הסערה בבית היהודי: אחרי שהבוקר (שלישי) פורסמו בוואלה! דבריו של הר' חיים דרוקמן, מזקני ובכירי רבני הציונות הדתית, התוקף בחריפות את הבית היהודי, כעת הוא מבהיר את דבריו וטוען שהופל ככל הנראה על ידי אנשי מפלגת 'יחד'.

בתגובת ההבהרה שלו נאמר: "אתמול התקשר אלי אדם שהציג את עצמו כמי שתומך בבית היהודי אולם יש לו מספר שאלות לגבי השימוש בשירת נשים בקמפיין המפלגה ובעניין דבריו של המועמד רונן שובל".

"הסברתי לו באריכות כי יש קמפיין ויש מהות. העיקר הוא המהות שזו המפלגה, ונציגיה בכנסת ובממשלה. הסברתי לו באריכות שהבית היהודי היא המפלגה היחידה אשר מייצגת את הציונות הדתית והחיבור עם עם ישראל". סיפר הרב.

לטענתו דבריו הוצאו מהקשרם: "לצערי אני מבין שהוטעיתי אתמול והוקלטתי ללא ידיעתי על ידי אדם שהתחזה לשואל תמים, והזדעזעתי לגלות שהוא כלל לא היה תמים, אלא במתכוון הקליט אותי ללא ידיעתי לשם פרסום הדברים בצורה מגמתית שלילית. אם סבור היה שזה מתוך יראת שמים, אז יראת השמים שלו צריכה בדיקה. אין בליבי כעס עליו, או על המפלגה ששלחה אותו ואני מוחל לו בלב שלם" אמר דרוקמן ברומזו מי עומד מאחרי הדברים.

אנשיו של דרוקמן הפיצו את המספר ממנו הגיעה לטענתם השיחה, ולאחר בירור נמצא כי הוא רשום על שמו של אלימלך זילברשלג, בנו של דודי זילברשלג מנהל הקמפיין החדש של מפלגת 'יחד'.

בפרסום הבוקר נשמע הר' דרוקמן תוקף את הסרטון שהופץ כחלק מקפיין המפלגה בה נראות שתי בחורות מדברות על בנט וסינגל הבחירות של המפלגה בו שרה אופיר בן-שטרית. "זה ודאי לא היה צריך להיראות ככה, חבל. זו טעות, פגיעה. שגיאה גדולה ומיותרת לחלוטין", הוא אומר.

על התבטאותו של רונן שובל, לפיה המפלגה תומכת בחוק ברית הזוגיות שיאשר סוג של נישואים לחד מיניים, אמר: "זה לא אנחנו. להפך. עלה לדיון והוחלט באופן חד משמעי נחרצות שאין לנו כל קשר לזה". עוד הוסיף הרב "זה חמור מאד, אבל מה אפשר לעשות? אגב שהוא במקום לא ריאלי בכלל ברשימה, עם כל התקוות שנעלה – וודאי לא במקום שהוא נמצא".

אלימלך זילברשלג, הגיב לדברים בדף הפייסבוק שלו: "ההקלטה שכביכול יצאה ממטה 'יחד' שמכפישה את בנט על שנגער ע"י הרב דרוקמן, המס' שלי פורסם כמספר שחייג את השיחה המוקלטת. היו וישנם הטרדות, יהיו ויתגברו ההטרדות והם ממש לא מעניינים אותי".

"כל ילד שמתמצא מעט בטכנולוגיה יודע כמה פשוט זה לזייף מספר בשיחה יוצאת, אם עד לא מזמן זה היה בתשלום הרי שהיום זה כבר בחינם. גורם כלשהו שיודע שאני עובד במטה ישי החליט להתנכל לי (או שמא לאבי) ולהפיל את התיק הזה עליי ו/או על מפלגת 'יחד' ואלי ישי העומד בראשה. הוא ידע שאם יזייף את המספר של אבא שלי הוא פותח חזית גדולה מידי", כותב זילברשלג ומבהיר: "אין לי קשר להקלטה הזאת".

"הניסיון להעלות צילומי מסך שלי מהאוב כדי להכפיש אותי יותר יוכיחו כמה גדול השקר, צילומי מסך שלא מן העניין עם אנשים שלא מן העניין הוא ניסיון כושל של אנשים נמוכים ליפול על בן 18 ככלי נגיחה באביו", טוען זילברשלג, "הניסיון להכפיש שוב ושוב את אבי, הפעם דרכי לא תעבור בשתיקה ואני מבטיח שהוא רק יגדל ותראו אותו בכל פינה".

ממפלגת יחד נמסר בתגובה: "לא זו דרכנו. גדולי ישראל וכבודם הם נר לרגלנו, אנו מגנים כל פגיעה וכל ניסיון פגיעה בהם. אלי ישי ואני מנווטים תנועה שבבסיסה דעת תורה וכבוד תלמידי חכמים. כך היה מלכתחילה, כך יהיה תמיד. אמנם כן, יש לנו דיון ציבורי סביב מערכת. אך כבודם של תלמידי חכמים הוא מעל הכל, פגיעה בהם הוא מעשה שלא ייעשה ונילחם בו בכל דרך. גם אם פעיל זוטר כזה או אחר עשה זאת, זהו מעשה שלא ייעשה ואנו מגנים זאת בכל תוקף. זה לא על דעתנו וזה לא מדרכנו. נדגיש בכל אתר ואתר כי כבוד התורה וכבוד מחזיקיה עולה על כולנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר