רה"מ בנימין נתניהו: "אף אחד לא יסתום לנו את הפה"

רה"מ בנימין נתניהו תקף בחריפות את החלטת ועדת הבחירות לאסור את שידור נאומו: "ציפי ובוז'י דיברו בכל אולפן ועשו תעמולת בחירות. היחיד שאסרו עליו לדבר זה אני". צפו (בחירות)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(וידאו: מתוך עמוד הפייסבוק של נתניהו, תמונה: יונתן זינדל, פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף הערב (שלישי) את החלטת ועדת הבחירות שאסרה על כלי התקשורת לשדר את מסיבת העיתונאים שלו בשל האיסור על תעמולת בחירות. לדברי נתניהו, "כל היום הפוליטיקאים מדברים בתקשורת. ציפי, בוז'י ויאיר לפיד, דיברו בכל אולפן אפשרי ועשו תעמולת בחירות בוטה. היחיד שהחליטו לאסור עליו לדבר בתקשורת - זה אני. ראש הממשלה מהליכוד".

נתניהו הוסיף, "אף אחד לא יסתום לנו את הפה. במדינה דמוקרטית גם לראש הממשלה מהליכוד יש זכות לומר את דברו".

נתניהו העביר את המסר דרך הרשתות החברתיות ואמר כי "אנחנו נמצאים במערכה גורלית. יש עדיין פער משמעותי בין "העבודה" לבין "הליכוד". הפער בין "העבודה" לבין "הליכוד" נובע בראש ובראשונה מכסף זר שמוזרם בהיקפים עצומים לעמותות השמאל".

לדבריו, "מטרתן היא להחליף את ממשלת הליכוד בראשותי בממשלת שמאל, בתמיכת הרשימה הערבית. איימן עודה, יו"ר הרשימה הערבית המשותפת, שתומך בהרצוג, כבר אמר שצריך לא רק להחליף אותי אלא גם להכניס אותי לכלא, על כך שהגנתי על חיי אזרחי ישראל ועל חיילי צה"ל".

"הם אומרים שהחמאס אינו ארגון טרור. זו היא הרשימה שתומכת בבוז'י, זו הרשימה שיש לו איתה הסכם" אמר נתניהו, "ממשלת שמאל שתהיה תלויה ברשימה כזו תכנע לכל אורך הדרך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר