זילברשלג: "אם לא נעבור - המפלגות החרדיות יצטרכו לעשות חשבון נפש"

מנהל הקמפיין של מפלגת יחד, דודי זילברשלג, בראיון ל"כיכר השבת": 'אנחנו נעבור'. יישבו עם ש"ס? "אין סיכוי שלא" ואם תשרפו קולות? "המפלגות החרדיות יעשו חשבון נפש" (פוליטי)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צביקה גרוניך)

בחירות 2015: במטה מפלגת יחד, עוברים לילה ארוך ומותח, בעקבות תוצאות המדגמים שבחלקם לא מעבירים אותם את אחוז החסימה, ובאחד מהם הם עוברים בקושי. מנהל הקמפיין של המפלגה דודי זילברשלג, מדבר על התוצאות בראיון "לכיכר השבת".

חלק מהמדגמים לא מעבירים אתכם...

"אני מתחילת הערב טוען שיחד נמצאת בכנסת הבאה, לא רוצה לנחש באיזה מספרים. להערכתי היא בפנים".

בש"ס צעקו הערב לעבריכם בוז, דרעי תקף אתכם, והם במצב טוב ממכם...

"בשאלה טמונה התשובה, כל דברי הבלע של ש"ס, הם היו הכח שלנו, אנחנו ניווכח בסוף שחרף כל הלחצים, אם נשתמש במילים עדינות מול ההתנהלות של ש"ס, אני חושב שאלי ישי שלאריה דרעי היה נדמה שברגע הוא מנפנף אותו, הרים לו קמפיין מכובד, שכמו שהוא אמר הוא הזיע. היה קמפיין הוגן בלי אלימות".

תשבו ביחד?

"חזקה עלי מצוותו של הרב מזוז, שהוא אמר כבר מההתחלה שהדבר יכריע את יחסי הכוחות ביהדות הספרדית, כמו מה שקרה ביהדות התורה אחרי הבחירות בתשמ"ט, ויבינו שצריך לבנות רשימה מאוחדת".

אבל תשבו באותה ממשלה?

"אין בכלל סיכוי אחר, אם רוצים ממשלה יציבה, אין לי ספק שלנתניהו תהיה העדפה ליחד אבל יצרף את האחרות, והאחריות החרדית תגבר וישבו יחד".

בימים האחרונים ישי שלח מכתב פיוס לדרעי, זה לא פתטי?

"זה ממש מפליא שאנשים מרימים גבה לאדם שמניף דגל של שלום, ולא מרימים גבה שיש מישהו שמרים גרזנים ומנסה להלך באלימות, זו ההתנהלות של ש"ס לרבות היום הזה שהיה מלא בזיופים, היה נדמה שבש"ס יותר חוששים מהתעצמות הכח החרדי מאשר מהתעצמות לפיד".

אם לא תעברו את אחוז החסימה, שרפתם 4 מנדטים ליהדות החרדית...

"אם זה יקרה, זה באמת צריך לעורר חשבון נפש בקרב המפלגות החרדיות".

לא חשבון נפש אצלכם?

"ממש לא. יצאנו לדרך בברכתם של גדולי ישראל. אופי המאבק של חלק מהתקשורת החרדית, ההתנהלות של חלק מהעיתונאים החרדים שקנו אותם בגרוש וחצי, העולם לא גולם, ויצטרכו לעשות חשבון נפש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר