7 דרכים להוריד איפור ללא מסיר איפור

חשוב מאד להסיר איפור כל לילה לפני השינה. אבל מה אם פשוט נגמר לכן התכשיר או שסתם חשקה נפשכן בדרך טבעית יותר? אין תירוצים יותר, חברות. סגרו את מגירת הקוסמטיקה, פתחו את המקרר (יופי)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

כל אישה שמעה לפחות חמש פעמים בחייה כמה חשוב להסיר את האיפור שעל פניה, כל לילה לפני השינה. אבל מה אם פשוט נגמר לכן התכשיר או שסתם חשקה נפשכן בדרך טבעית יותר וכימית פחות? אין תירוצים יותר, חברות, כי ניתן להשתמש בכל אחד משבעת המוצרים הביתיים הנפוצים הבאים כדי לעשות את העבודה:

אבוקדו

הרבה מסירי איפור בשיטת "עשי זאת בעצמך" ממליצים על שמן אבוקדו, אז אבוקדו בפני עצמו חייב לעבוד, לא כך? רק נותר לכן לטבול מקלון לניקוי אוזניים במעט אבוקדו חתוך ולראות איך הוא מסיר באופן קסום אפילו אייליינר ומסקרה עמידים ביותר. בונוס: אבוקדו שמחייב אכילה, בל תשחית.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא הג'וקר של תכשירי הטיפוח הטבעיים, ששוב מוכיח את עצמו כשמדובר בהסרת איפור. הוא מריח מדהים, משאיר עור לח וסופר קל לשימוש. טבלו בו כדור צמר גפן ונגבו את שאריות היום מעליכן. פשוט כך.

שמן זית

בנוסף לזילוף על סלטים ופסטות, אתן יכולות גם להשתמש בשמן זית כמסיר איפור. הוא מהווה קרם לחות טבעי ומועיל במיוחד לאלה שיש להן עור יבש, שכן יש לו יכולות ריכוך.

יוגורט

יוגורט מבוסס על חלב ויש לו פרוביוטיקה מועילה שיכולה להרגיע את העור ולרככו (בדיוק כמו במריחתו על עור שנכווה מהשמש) תוך כדי הסרת איפור. אנזימים וחומצה לקטית עוזרים לגרש תאי עור מתים ולהרטיב את העור. כדי להשתמש בו, מומלץ לטבול צמר גפן ביוגורט ולעסות לתוך העור. אה, ורצוי לדבוק בתערובת פשוטה ולא מתובלת.

חלב

כמו יוגורט, שילוב של חלב, מים, שומנים וחלבון הופכים את אלטרנטיבת הסרת האיפור הזו למצוינת לבעלות עור רגיש.

סבון לתינוקות

יש לכן תינוק קטן בבית? טלו כמה טיפות של הסבון שלו כדי להיפטר מהאיפור המושקע של הבוקר. מאחר והוא תוכנן במיוחד עבור עור רגיש, הוא מתאים להפליא לאזור העיניים. שלום ולא להתראות לדמעות.

אלוורה

לא רק לכוויות שמש. מסתבר שצמח האלוורה הוא בחירה מוצקה עבור אלה מאיתנו עם עור שמן. ויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו יכולים להסיר איפור עקשן מבלי להשאיר אותו שמנוני ויכול לרפא עיניים אדומות ונפוחות שלפעמים קורות לאחר שימוש במגבונים. התחושה סופר מרעננת ונעימה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית