יש אישור: 2 כוסות יין בלילה עוזרות לירידה במשקל

שתי כוסות יין לפני השינה יכולות למעשה להיות גלולת הקסם המסייעת לכם לרדת במשקל, על פי שני מחקרים שנערכו לא מכבר באדיבות אוניברסיטת וושינגטון סטייט ומבית הספר לרפואה של הרווארד (בריאות)

(צילום: שאטרסטוק)

יש לנו חדשות טובות עבור כל אלו שמעדיפים קברנה על פני קרוספיט. שתי כוסות יין לפני השינה יכולות למעשה להיות גלולת הקסם המסייעת לכם לרדת במשקל, על פי שני מחקרים שנערכו לא מכבר באדיבות אוניברסיטת וושינגטון סטייט ומבית הספר לרפואה של הרווארד.

הנה הסיבה לכך: יש כנראה פוליפנול (קבוצת תרכובות אורגניות) בשם רסברטרול ביין אדום, שהופך את השומן הלבן (לא, אין מדובר בשכבות השומן השוכנות מתחת לגוון עור חיוור, אלא במונח מקצועי) המהווה 20% ממשקל הגוף של גברים ו-25% ממשקל הגוף של נשים ומשמש כמאגר אנרגיה, על ידי פירוק חומצות שומן ולריפוד אזורים רגישים, ל"שומן בז'" (דהיינו: גרסה שהרבה יותר קלה לשריפה), אומרים החוקרים ב-WSU.

אפילו יותר טוב, מחקר מהרווארד, שבדק 20,000 נשים במשך 13 שנים, קבע כי מי שלגמה שתי כוסות יין מדי יום היתה בסיכון נמוך ב-70% ללקות בעודף משקל.

אוקיי, הבנו, אבל מה בעצם המשמעות של שתיית יין בלילה, לפני השינה, אתם מקשים? מחקר נוסף מצא כי רסברטרול גם מסייע בדיכוי התיאבון שלכם. כלומר, לאחר כוס או שתיים של שכר אדום, קטן הסיכוי שתפשטו על המקרר בחיפוש אחר ארוחת לילה מאוחרת חסרת מעצורים. (אנחנו מניחים שגם תישנו כמו תינוק).

לא נוטים להחזיק בקבוק מרלו על השידה שלכם? מקורות עיקריים אחרים של רזברטרול מצויים גם באוכמניות, תותים וכמובן בענבים. לחיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר