חברה שלך מתחתנת? שימי לב מה אסור לך לעשות

היית לצידה במשך כל היום, הבאת מתנה מכובדת ואת כבר מוכנה לחגיגה. אבל האם את גורמת לכלה ללחץ סמוי, בלי לשים לב? הנה, 5 טעויות שאורחות בחתונה עלולות לעשות ולהעכיר את האווירה (תרבות)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

את האורחת המושלמת בחתונה של חברתך הטובה עוד מימי כיתה א' העליזים. ליווית אותה במשך כל היום, הבאת מתנה מכובדת ואת מוכנה לחגיגה. אבל האם את גורמת לכלה ללחץ סמוי, בלי לשים לב? הנה, 5 טעויות שאורחות בחתונה עלולות לעשות מבלי משים ולהעכיר את האווירה:

עדכון על מזג האוויר הבעייתי שצפוי להיות

סביר להניח שאת אומרת לכלה את מה שהיא כבר יודעת. אף אחד לא צריך עדכון לפי שעה על סיכוי של 30% למשקעים. (יש יישומים עבור זה). עדיף לא לגרום חרדה נוספת עם משהו שהיא לא יכולה לשלוט עליו. גשם או שרב, היום הזה יהיה אחד מהטובים בחייה ואפילו טוב יותר אם תחזיקי את המטריה שלה או תגישי לה ממחטה לניגוב הזיעה.

החזקת כוס יין אדום קרוב מדי

את יודעת מה לא נראה טוב? שמלה לבנה עם כתמים אדומים או שחורים של קולה. בהתחשב בכמות הכסף הלא מבוטלת שהכלה הוציאה כדי להיראות מדהים (והיא באמת נראית נהדר), היא מעדיפה שהשמלה שלה תישאר ללא רבב. אז שמרי מרחק ממנה כשיש שתיה בידך, או יותר טוב, לכי על מים או יין לבן.

שיתוף סיפורי אימה מהחתונה שלך או של אחרות

הפתעה! לספר לכלה איך בעל הקייטרינג שלכם העניק לכולם הרעלת מזון או איך אף לא רקד לצלילי המוזיקה, לא ירגיע את עצביה. שמרי את הסיוטים האלה לעצמך (לפחות עד שהחגיגה נגמרת). בונוס: כאשר משהו ישתבש, את תיראי כמו מקצוענית כאשר תצילי את המצב.

הבאת ילדים שלא הוזמנו

אל תיקחי את זה אישית שהקטנים שלך נותרו מחוץ להזמנה. בין אם מדובר בחוסר מקום או כי הם רוצים אווירה בוגרת יותר, יש מיליון סיבות מדוע זוג צריך להשאיר את הילדים בבית כשהוא הולך לחתונה. ראי את זה כתירוץ לקחת בייביסיטר ופשוט לבלות.

השמעת תלונות לכלה בחתונה שלה עצמה

זה היום שלה והיא הזמינה אותך לקחת בו חלק. אל תשתפי את תלונותייך עם הכלה - לא לפני, לא במהלך וגם לא אחרי האירוע. היא בטח מודאגת אם את נהנית ולא צריכה לדעת שאת לא אוהבת את הפרחים, את בחירת השירים או שהעוף היה מלוח מדי.

הדרך הטובה ביותר להימנע מכל אלו? העניקי לזוג את ברכותייך ולכי לפזז על רחבת הריקודים. זו מצוות היום.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית