'ישי ורבינא בכיכר'

אייכלר, פרוש, שרן השכל, קצין התנועה הארצי - והפרשנים

ח"כ אייכלר על המו"מ, ה'גיוס' והמאבקים הפנימיים בסיעה; רה"ע אלעד פרוש על הקואליציה שהקים וביקורת על ראשי מפלגתו; ח"כ השכל על השביס; קצין התנועה על מירון ופאנל הפרשנים • צפו (TV)

ישי ורבינא בכיכר | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

אתם צופים בתכנית האקטואליה המרכזית מבית 'כיכר השבת' - "ישי ורבינא בכיכר" - אותה מגישים מדי שבוע ביום חמישי, ישי כהן ואבי רבינא.

אורחים באולפן

ח"כ ישראל אייכלר, סגן יו"ר הכנסת, על המשא ומתן הקואליציוני, מאבקי חוק הגיוס, המאבקים הפנימיים בתוך 'יהדות התורה' וחלוקת התפקידים בסיעה.

ראש עיריית אלעד ישראל פרוש מדבר על ההצלחה להרכיב קואליציה למרות המלחמות הפנימיות, היחסים עם אריה דרעי, אפליית הסמינרים וביקורת נוקבת על התיקים ש'יהדות התורה' דורשת מראש הממשלה בנימין נתניהו.

ח"כ שרן השכל עם השביס לראשה. לאחר שבוע סוער בו הותקפה מנחת טקס הדלקת המשואות לינור אברג'יל בשל חבישת השביס לראשה.

רפ"ק אדי ישראלי, קצין משטרת התנועה הארצית, על ההיערכות לקראת ל"ג בעומר במירון. הקריאה לציבור שלא להגיע ברכבים פרטיים ונאצות שהקצינים סופגים בהר.

כתבת מגזין

שמעון א., אברך ואב לבת בגיל סמינר מבית שמש, מספר במונולוג כאוב על האפלייה במוסדות, על הכאב והזעם - ושיטות ה'סלקציה' של הסמינרים.

פאנל הפרשנים

העיתונאים שמעון ברייטקופף ומני גירא מסכמים שבוע עם המשא ומתן הקואליציוני, המאבק הפנימי ב'דגל התורה' ו'אגודת ישראל' ואפליית הבנות הספרדיות בסמינרים.

סיכום שבוע

בסיום התוכנית, מגישים ישי כהן ואבי רבינא את חמש הכתבות הנצפות ביותר השבוע ב"כיכר השבת".

'ישי ורבינא בכיכר', מדי יום חמישי בשעה 19:00 ב"כיכר השבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר