באנו לעזור

כך תכינו פנקייק בריא וטעים משני מרכיבים בלבד

למי יש זמן לארגן סעודה חגיגית בתחילת היום? לא לנו. אבל אין זה אומר שאנו מוכנים להסתפק בדגני בוקר כל יום. לכן, כשנתקלנו במתכון לפנקייקים משני מרכיבים וזהו, הרגשנו הקלה ושמחה גדולה (אוכל)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אנחנו לא אנשים של בוקר. שינה היא אחת הפעולות האהובות עלינו, מודים. ארוחת בוקר, לעומת זאת, דווקא מאד עושות לנו את זה. למעשה, ברוב הבקרים, המחשבה על מה שאנחנו הולכים לאכול היא הדבר היחיד שיכול להוציא אותנו מהמיטה.

בעולם אידיאלי, נתחיל את היום עם פריטטה ריחנית, בגט חם ואבוקדו בצד. או אולי שתי פרוסות עבות של חלה מטוגנת עם סירופ מייפל מעל. תמיד אנו תוהים: למי יש זמן ואנרגיות לארגן סעודה חגיגית בתחילת היום? לא לנו. אבל זה לא אומר שאנו מעוניינים להסתפק בטוסט ודגני בוקר כל חיינו. לכן, כשנתקלנו במתכון לפנקייקים העשויים משני מרכיבים ותו לא, לא ידענו את נפשנו מרוב שמחה.

החומרים: בננה אחת בשלה ושתי ביצים. זהו זה.

אופן ההכנה: ראשית, לרסק את הבננה בקערה באמצעות מזלג. לאחר מכן, לרוקן את שתי הביצים לתוך הקערה ואז לטרוף את התערובת עד ליצירת בלילה אחידה. מחממים מחבת טפלון (אתם יכולים להוסיף קצת שמן או חמאה, אם ​​אתם מעוניינים בכך) ויוצקים 1/4 מהתערובת לתוך המחבת עבור פנקייק אחד.

בהתאם לגודלו של המחבת שלכם, אתם יכולים לטגן שניים או שלושה פנקייקים בכל פעם. מטגנים במשך דקה בערך בטרם הופכים כל אחד מהם ומבשלים עוד דקה או שתיים.

התוצאה: פנקייקים זהובים ופריכים מבחוץ עם חלק פנים הדומה מעט לפודינג. מכיוון שהבננה מתוקה באופן טבעי, אין צורך בתוספות כמו סירופ מייפל או דבש (אם כי אתם יכולים להוסיף את אלה לחלוטין במידה ואתם רוצים). אם ממש מתחשק לכם להשקיע, תוכלו לפזר קצת קינמון לתוך הבלילה, לפני הבישול. או להוסיף כמה חתיכות של שוקולד צ'יפס לפנקייק בזמן הבישול. הכל תלוי בידיים שלכם, אנשים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר