מהו קרם חלזונות והאם הוא ישאיר אתכן צעירות לנצח?

לאחרונה שמענו יותר מדי על מרכיב אחד, שלמרות היתרונות שיש בו לכאורה, היו לנו כל כך הרבה שאלות לגביו. כן, אנחנו מתכוונות לריר חלזונות. אז מהו בדיוק ומה הוא יכול לעשות לפנים שלכן? (יופי)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

כשמדובר בטיפוח הפנים, הדעה שלנו היא שאם זה גורם לנו להיראות טוב יותר, אנחנו מוכנות לנסות. אבל כשהתחלנו לשמוע יותר מדי על מרכיב אחד, למרות היתרונות שיש בו לכאורה, היו לנו כל כך הרבה שאלות. כן, אנחנו מתכוונות לריר חלזונות.

אז מהו ריר חלזונות?

בניגוד למה שרצינו להאמין, הוא אינו מטעה; זה מוצר יופי המכיל ריר חילזון, הידוע גם בשם "mucin". בעיקרון, שבלולים מפרישים נוזל סמיך כדי להגן על עצמם מפני חתכים, נזקי שמש וחיידקים. נוזל זה הוא רפש חלזונות, אשר שימש לראשונה למטרות דרמטולוגיות ביוון העתיקה לטיפול בדלקת. לאחר כמה אלפי שנים, רפש חילזון הפך לפופולרי מאוד בסצנת היופי הקוריאני ועכשיו הוא חזק בשווקים בארה"ב וגם פה, בישראל.

אנחנו יודעות, זה לא נשמע מושך מדי, אך כדאי לכן להישאר איתנו.

מה זה יכול לעשות לפנים שלכן?

ובכן, בקרם חילזון יש חומרים רבים, כולל חומצה היאלורונית, חומצה גליקולית ופפטידים - שבדרך כלל נוספים למוצרי יופי. בנוסף להרגעת דלקת, משחות חילזון יכולות גם לעזור לעמעם כתמים כהים וצלקות, שלא לדבר על כך שקרמים אלה יכולים כביכול לסייע גם לעור מקומט, שמנוני ולהלחם באקנה, באופן טבעי.

אבל הנה המלכוד - בעוד שרבים מעריצים את המרכיב המוזר, מחקרי מעבדה על יעילותו של רפש החילזון היו לא משכנעים במידה רבה. דעתנו? אם לא יועיל, לא יזיק.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית