הנאום של גבאי

מעובד כמלצר במשכן לתפקיד חבר כנסת

יו"ר 'העבודה' אבי גבאי נאם בצהריים את נאומו הראשון כחבר כנסת: "לראשונה נכנסתי לכאן כמלצר הגשתי אוכל לדמויות שעד אז רק קראתי עליהם, היום אני סוגר מעגל גדול" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ גבאי בנאומו הראשון (צילום: איציק הררי, דוברות הכנסת)

יו"ר 'העבודה' אבי גבאי נאם בצהריים (שני) את נאומו הראשון כחבר כנסת: "לראשונה נכנסתי לכאן כמלצר הגשתי אוכל לדמויות שעד אז רק קראתי עליהם, היום אני סוגר מעגל גדול"

גבאי פתח את נאומו וסיפר: "לראשונה נכנסתי לכאן כמלצר הגשתי אוכל לדמויות שעד אז רק קראתי עליהם, אריק שרון, אברהם שפירא. הם נהגו לסעוד במשך שעות. גם את שמעון פרס פגשתי. הסתובבנו בין הוועדות, היינו מחלקים שתייה עם העגלות.

"9 שנים נכנסתי לכאן כמשרת ברשות התקציבים במשרד האוצר, העיקר היו דיונים על רפורמות ושינויים במשק, כל פתיחת שוק התקשורת נעשתה כאן בכנסת, הרפורמה הקשה מיותר הייתה לפתיחת שוק הכבלים לתחרות. מי שמתרגש מכוח של הטייקונים היום, לא ראה את בעלי חברות הכבלים".

|לאחר מכן", הוסיף: "הגעתי לכאן כשר תורן, התברר שאתה זקיף במשמר הכנסת. העברתי חוקים בוועדת הפנים והסביבה כשר, ראיתי ועדה רצינית, הערכתי את עבודת היו"ר, דודי אמסלם, לא היה עניין של אופוזיציה וקואליציה.

לדבריו: "היום אני כאן נואם לראשונה כחבר כנסת, וסוגר מעגל גדול. אני מאמין בכנסת ובחשיבותה, ובהשפעתה העצומה על אזרחי המדינה. ניתן לעשות הרבה מאוד גם מהאופוזיציה, אני מתכוון להיות שותף בעיקר בוועדות הכלכליות, כדי לעשות למען הציבור. קרדיט ציבורי פחות מרגש אותי, לעשות שינויים למען האזרחים מרגש אותי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר