החרדי של איווט

לוי אדרעי: "לא שמעתי שליברמן לכלך על החרדים"

חברו החרדי של ח"כ אביגדור ליברמן, לוי אדרעי, הנחשב ל'הרב של ישראל ביתנו' טוען כי לא שמע שליברמן מלכלך על החרדים וקורא ל'אגודה' ללמוד מהתנהלות ש"ס (חדשות, ארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
לוי אדרעי ואביגדור ליברמן (צילום: שלומי כהן)

חברו החרדי של ח"כ אביגדור ליברמן, לוי אדרעי, הנחשב ל'הרב של ישראל ביתנו' טוען כי לא שמע שליברמן מלכלך על החרדים וקורא ל'אגודת ישראל' ללמוד מהתנהלות ש"ס כיצד מנהלים משא ומתן.

ביום שישי, עת מלאכת הרכבת הממשלה הפכה לקשה יותר ו'יהדות התורה' יצאה למתקפה חריפה נגד ח"כ אביגדור ליברמן בהודעה משותפת של יעקב ליצמן ומשה גפני, בחר היועץ לתקוף את 'אגודה' על התנהלות לא נכונה.

לדברי לוי אדרעי: "לא שמעתי שליברמן מלכלך על חרדים , רק הייתי מציע לתקשורת החרדית ולחברי הכנסת של אגודה לקחת קורס קצר מחברי הכנסת של ש״ס מה מדברים ואיך מתנהלים במשא ומתן קואליציוני מורכב , מבלי לחפש אשמים".

את הדברים כתב אדרעי בתגובה לפרשן 'כיכר השבת' ישי כהן שכתב: "למישהו יש מספר של לוי אדרעי, הרב של ליברמן? שיסביר איך הוא, כחרדי, ממשיך להיות חבר של איווט? האיש שלא מפסיק ללכלך על המגזר החרדי?".

יצוין כי ביום שישי, שעות לפני הציוץ של אדרעי, טען ליברמן כי החרדים לא משלמים מיסים. לדבריו: "אני מאוד מעריך את הציבור החרדי, הם פעלתנים והכל אבל אי אפשר גם לא לשרת בצבא, גם לא לעשות מילואים גם לא לעבוד ולא לשלם מיסים וגם לבוא בדרישות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר