הרשת סוערת

התגובה המקוממת לפטירת נחמה ריבלין: "למה לא שרה"

הרשת סוערת: לכתה לעולמה של נחמה ריבלין, רעייתו של נשיא המדינה, הוציאה מהיוצר והמוזיקאי המוערך אפרים שמיר, פוסט בוטה במיוחד, בו הוא מייחל למותה של אשת ראש הממשלה (ברשת)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
שתי הרעיות, ריבלין ונתניהו (צילום: Yossi Zamir/Flash90)

המוזיקאי והיוצר אפרים שמיר, מסעיר היום (שלישי), את הרשתות החברתיות, כשפרסם פוסט בוטה בעקבות פטירתה של נחמה ריבלין, רעייתו של נשיא המדינה.

שמיר לא נזקק ליותר משלוש מלים, כדי לקומם עליו, ובצדק, אזרחים ישראלים רבים: "למה לא שרה", הוא כתב, כשכוונתו כמובן לרעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו.

הנמכת הדגלים לחצי התורן בבית הנשיא, לאחר הפטירה (צילום: מתוך פייסבוק)

כזכור, נחמה ריבלין ע"ה, שעברה לפני כשלושה חודשים השתלת ריאה, בשל מחלת פיברוזיס ריאתי ממנה סבלה, נפטרה הבוקר לאחר שמצבה הלך והידרדר לאחרונה. הלוויתה תתקיים מחר, בחלקת 'גדולי האומה' שבהר הרצל בירושלים.

כאמור תגובתו המחפירה לכך, של אפרים שמיר, זיכתה אותו בנאצות רבות, אך נדמה כי הוא רגיל לכך, כאשר מדי פעם הוא מפרסם התייחסויות פרובוקטיביות לנושאים שעל סדר היום.

שמיר, לצד הנשיא ריבלין (צילום: Mark Neyman/GPO)

כך לדוגמה כתב המוזיקאי הנחשב על חבר הכנסת לשעבר ינון מגל: "הצליחו לקחת בהמה - ולהפכה לחבר כנסת". על הזמרת אחינועם ניני, שסירבה לקבל פרס בגלל שבאותו טקס ניתן פרס גם לזמר אריאל זילבר, הימני-קיצוני, כתב שמיר: "החלטתה מראה שהמוח שלה לא במיטבו".

שר החוץ ישראל כץ הגיב: "‏אפרים שמיר הגיע לשפל המדרגה. במקום להביע תנחומים על מותה המצער של רעיית הנשיא נחמה ריבלין ז״ל, הוא שואל מדוע לא שרה נתניהו. מתוך שנאה ועויינות פוליטית הוא איבד כל צלם אנוש. מבזה את כבודה של הנפטרת ונוהג בגסות בוטה כלפי אשת רה"מ. צריך להוקיע ולהדיר אותו מכל מקום".

ח"כ מאי גולן (הליכוד) הגיבה וכתבה: "‏אז מה אפרים, הצלחת לחזור לתודעה ל-2 דקות מבחילות וחולניות? מזל טוב! מהיום תיזכר לעד בתור האמן שאיבד את הכבוד לאשת רה"מ, לעצמו ולמוסיקה שפעם יצר. אתה אמנם מאחל רע לגב' נתניהו, אבל אני אאחל לך רק בריאות - במקום החולה והחשוך הזה שהגעת אליו בגילך. לא נותר לך אלא להתבייש".

אתר 'וואלה!', שפרסם אודות הפוסט הנוכחי המקומם, ושאל את אפרים שמיר האם הוא לא חצה הפעם קו אדום - טרם נענה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר