המייקאפ כבר לא נראה טוב אחה"צ? זה הפתרון

יש הבדל בין איפור שנמרח על הפנים ב-9:00 בבוקר לבין כזה של 4:00 אחה"צ - והרוב קשור למייקאפ. זה מתחיל בגימור חלק ונגמר בסדקים עדינים ומראה של צבע לא אחיד. אז מה עושים? (יופי)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

כל מי שניסתה אי פעם להתכונן ליציאה בערב, מבלי להסיר את האיפור שמרחה בבוקר, יודעת שיש הבדל גדול בין איפור של 09:00 בבוקר לבין של 04:00 אחה"צ - והרוב קשור למייקאפ. מה שמתחיל בגימור חלק ומלוטש, בדרך כלל נמוג, מתמקם בתוך הנקבוביות ונגמר בסדקים עדינים ולוק של עור בעל גוון לא אחיד.

ואכן, אתן יכולות פשוט להוסיף עוד איפור על גבי הפנים, אבל זה נוטה להראות לא להיט. אז מה אתן צריכות לעשות במקום זאת? לדברי מרי פיליפס, אמנית איפור של סלבריטאיות בינלאומיות ידועות שם, הטריק לרענון האיפור ועדיין, ללא צורך לבצע את כל שלביו מההתחלה, הוא קרם לחות.

כפי שאמרה לחברת המדיה, "Refinery29": "אני לוקחת קצת קרם לחות, מניחה אותו על גב ידי, משתמשת במברשת רכה ומשיבה את הברק לעור באמצעותה. זה בעצם כמו מחק קסמים שמחזיר את האיפור בלי להסיר כלום לגמרי".

ניסינו ליישם את הטיפ הזה אתמול בלילה וחייבות לציין שבעזרתו עורנו נראה חלק למדי, כמעט כמו עם פילטר מוגזם באינסטגרם. אין מסכה כבדה של איפור. רק פנים רעננות. שווה לנסות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית