4 צעדי יסוד לבחירת אריחים לנכס חדש

בחנויות תמצאו שפע של אריחים בעלי דוגמאות, חומרים וגדלים שונים. המגוון הזה עלול לגרום לכם לחזור כלעומת שבאתם, מבלי להגיע להחלטות ולהתקדם בתהליך שהביא אתכם לכאן - השיפוץ (בית וסטייל)

מינדי ויזל | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

בשעה טובה החלטתם לשפץ את הבית! אתם צועדים לחנות החיפויים הקרובה אליכם ו... תנו לי לנחש... מסתחררים מההיצע הרב.

בחנויות תמצאו שפע עצום של אריחים בעלי דוגמאות שונות ומשונות, מגוון רחב של חומרים ושלל של גדלים שלא חלמתם אפילו שקיימים בשוק.

השפע הזה, עלול לחולל את ההפך הגמור ולגרום לכם לחזור כלעומת שבאתם, מבלי להגיע להחלטות ולהתקדם בתהליך שהביא אתכם לכאן - השיפוץ.

בתור אחת שצברה די ניסיון בליווי של לקוחות בבחירות לבית החלומות שלהם, תנו לי לצייד אתכם במספר טיפים חשובים שיעזרו לכם להגיע מפוקסים, חדים וממוקדי מטרה.

הכלל החשוב ביותר הוא להגיע מוכנים. הנה כמה טיפים שידריכו אתכם כיצד להתכונן:

צעד ראשון:

הדפיסו את תכנית החלל שלכם (בין אם מדובר בבית, משרד או עסק) וערכו רשימת מכולת הכוללת את פירוט המוצרים שאתם מעוניינים לרכוש. ברשימה יופיע למשל כמה סוגי ריצוף אתם צריכים (לסלון, לחצר, לחדרי הרחצה וכו'), כמה ברזים, אמבטיות, כיורים וכו'.

צעד שני:

בשלב השני, כמתו את הרשימה למספרים ורשמו כמה מ"ר או כמה יחידות אתם צריכים מכל מוצר. (אם אתם לא יודעים לחשב, תוכלו להגיע עם תכנית ובה מידות ונציג השירות ישמח לחשב עבורכם.)

זהו! יש לכם רשימת קניות מוכנה!

צעד שלישי:

עכשיו נפנה לעניין גודל האריח. הטיפ שלי הוא: אל תפחדו מאריחים גדולים. הם לא יקטינו לכם את החלל!

המיתוס הרווח הוא שלחלל קטנטן יתאימו אריחים קטנים. אני טוענת שלא. אריחים גדולים יפתחו את המרחב בחלל ויגרמו לתחושה של רחבות. כמובן שלפני כל יום קניות, אני מחשבת איזה גודל אריח יתאים לחלל לפי מבנהו וגודלו, על מנת לקבל כמה שיותר אריחים שלמים וללא חיתוכים כדי ליצור את המראה הנקי ביותר.

כעת, הוסיפו לרשימת המכולת את הגודל שנראה לכם מתאים לכל חלל והיו פתוחים להצעות מנציג המכירות.

זהו, אתם כמעט מוכנים.

צעד רביעי:

הטיפ האחרון שלי יתן לכם את המיקוד הסופי ויעזור לכם להגיע להחלטות במהירות:

הגדירו את הסגנון שאתם רוצים לכל חלל. למשל: החלטתם שבסלון אתם מעדיפים את המראה המבריק והמלוקק ואילו בחדרים תעדיפו מראה של רצפת פרקט. או לחלופין, אולי אתם מאלו שמעדיפים מראה הייטקיסטי ומודרני לחלל שלכם ואתם מעוניינים ברצפה במראה דמוי בטון ובחדרי הרחצה מראה של בית מלון.

הביאו תמונות השראה שיכוונו את הנציג, כך שיציג בפניכם רק אריחים הקולעים לטעמכם, מבלי לבלבל אתכם במגוון אינסופי של סגנונות ואפשרויות.

שיהיה בהצלחה!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר