מצבו השתפר

ניצול הפיגוע: "אמשיך ללכת דרך שער שכם"

הרב גבריאל לביא שנפצע באורח אנוש בפיגוע הדקירה לפני שבועיים שוחרר היום מבית החולים לאחר שמצבו השתפר פלאים. לקראת השחרור הוא ערך מסיבת עיתונאים (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג)

הרב גבריאל לביא בן ה-47 שנפצע אנוש בפיגוע הדקירה בשער שכם לפני שבועיים, השתחרר הבוקר (רביעי) מבית החולים שערי צדק וערך מסיבת עיתונאים מיוחדת כדי להודות על הנס שאירע לו.

"הבנתי שהייתי בין חיים למוות. בזכות הפדיון שעשו לי החברים בישיבה כל המצב התהפך לטובה. נמשיך ללכת דרך שער שכם ולא נפחד, עם ישראל לא צריך לפחד משום דבר חוץ מבורא עולם", אמר הרב לביא במסיבת עיתונאים שבה שיחזר את רגעי האימה מהפיגוע.

"כל התפילות נתנו לי הרבה מאוד כוח לא להתייאש במצב הקשה הזה", סיפר. "הרגשתי שה' איתי. באירוע עצמו לא הייתי מפוקס. כל מה שהספקתי להגיד באותו רגע היה 'שמע ישראל'".

לביא הודה לאישה שמצאה אותו ראשון כשהוא פצוע אנוש והזעיקה את כוחות ההצלה וכן לכוחות ההצלה וצוות בית החולים שטיפלו בו.

"הרגשתי שמשהו דוקר אותי מאחורה, המגבעת עפה. לוקח כמה שניות להבין שנמצאים בתוך אירוע. כשהסתובבתי וראיתי את המחבל מולי, לא היה לי יותר מה לעשות, הייתי עם התפילין ביד. איבדתי הכרה ונפלתי על הברכיים, המחבל חשב שהמשימה הושלמה ועזב אותי והמשיך לכיוון הכותל כדי לדקור את הבחור השני", סיפר הרב לביא והוסיף, כי יש לו כמה רגעים של זיכרון של הגעת כוחות ההצלה ולאחר מכן רק לאחר שהתעורר בבית החולים לאחר שנותח.

גם פצוע הפיגוע השני, הבחור ישראל מאיר נחומברג, שנפצע בינוני שוחרר כבר בתחילת השבוע מבית החולים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר