לאחר שבוע סוער

אחראי השיטור בב"ב בראיון: "גם לנוער הנושר יש פתרון"

שלומי מלכא, האחראי על הפיקוח העירוני בבני ברק, מתייצב לראיון ראשון, לאחר שבוע סוער בעיר התורה והחסידות, ומדבר על האלימות, הפריצות והפשע בעיר: רוב הפשעים - מערים שכנות (ארץ)

ישי ורבינא בכיכר | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

שלומי מלכא, האחראי על הפיקוח העירוני בעיר בני ברק, מתייצב לראיון ראשון, לאחר שבוע סוער בעיר התורה והחסידות, ומדבר על האלימות, הפריצות והפשע בעיר. מתוך התוכנית 'ישי ורבינא בכיכר', המשודרת מידי יום חמישי בשעה 19:00.

באשר לתפקידם של הפיקוח העירוני אומר מלכא: "פקחי העיר בני ברק מחולקים למספר מחלקות. לא יודע איך האנשים אומרים ש/אנחנו עסוקים בליווי רבנים. מדי פעם מלווים לוויות והכנסות ספרי תורה, וגם מתעסקים באותה פשיעה ואותם תופעות שהם לאו דווקא פשיעה. אנחנו גורמים לשקט ומפנים מקלטים שמשתלטים עליהם. גם לנוער הנושר יש יתרון".

לדבריו: "הייתה כנופייה לפני כשנה ברחוב רבי עקיבא שרובה נכנסו לבית הסוהר חלקם שוחררו. חבר'ה נושרים שהטילו אימה על בעלי חנויות. טופלו על ידי השיטור העירוני. הכנופיה פה עשו מעשה שלא ייעשה.

"התמונות מאוד קשות, זה פוגע בתחושת הביטחון של כל תושב שעושה את זה. צאני כממונה על העניין רואה את זה מאוד בחומרה. לא ניתן שזה יימשך".

באשר לפשיעה בבני ברק אומר מלכא: "לפי המידע האישי שלי רוב הפשעים זה ערים שכנות. יש גם עבירות מתושבי בני ברק. ישנם זרים שנקלעים לאירועים כאלה ואחרים. ומטפלים בכולם".

צפו בראיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר