מעצר הנשים

קיצונים חסמו כבישים בירושלים: חשוד נעצר

עשרות קיצונים הפגינו הצהריים בצומת הרחובות בר אילן-ירמיהו בירושלים, במחאה על מעצר שלוש נשים חרדיות, בכניסה ללשכת הגיוס בעיר. חשוד אחד נעצר. תיעוד (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הפגנת הקיצונים, היום (תמונות: חיים גולדברג)

עשרות קיצונים הפגינו הצהריים בצומת הרחובות בר אילן-ירמיהו בירושלים, במחאה על מעצר שלוש נשים חרדיות, בכניסה ללשכת הגיוס בעיר. חשוד אחד נעצר.

מהמשטרה נמסר: "כוחות משטרת הפועלים במקום, עצרו חשוד והדפו את שאר המפגינים לצדי הכביש. הרחוב נפתח לתנועה והשוטרים מאפשרים את זרימת התנועה במקום".

כזכור, כפי שפורסם לראשונה ב'כיכר השבת', הנשים שנעצרו, משתייכות לזרם הקיצוני שנילחם בנושא הגיוס. מידי בוקר הן מגיעות ללשכה ומציעות עזרה לנשים שנכנסות למתחם, בנושא פטור מגיוס נשים מטעם ארגון "חומותייך" של 'מרכז ההצלה'. יצוין כי בסיום החקירה, הנשים שוחררו.

בשיחה עם "כיכר השבת", הגיב גורם בזרם הקיצונים ואמר כי "השבוע, עשו פעמיים בלגן לבנות בלשכת גיוס. במקום שהצבא יטפל בזה, המשטרה עוצרת את הנשים שעומדות בחוץ. זו חציית קו אדום של המשטרה, יהיה לזה השלכות. כל פעולה או יעוץ עוברת דרך עורך דין, אין פה שום עבירה על החוק".

מהמשטרה נמסר כי "במסגרת פעילות משטרת ישראל נגד הפרות סדר מול לשכת הגיוס בירושלים, לפני זמן קצר בפעילות משטרתית ברחוב רש"י בירושלים, הבחינו השוטרים סמוך ללשכת הגיוס ב-3 נשים, שעפ"י החשד מעכבות צעירות המבקשות להיכנס ללשכת הגיוס ובמעשיהן עלולות לגרום להפרות סדר במקום.

"השוטרים עיכבו 2 מהן, ועצרו חשודה שלישית לאחר שהתנגדה לעיכוב, והן הובאו לתחנת המשטרה לחקירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר