סוף טוב

החשודים נעצרו: נמצאו ספרי התורה שנגנבו מ'אורחות תורה'

ספרי התורה שנגנבו מבית הכנסת בבני ברק, נמצאו כשהם שלמים ברשות כמה פלסטינים מהשומרון, על ידי כוחות משטרה שעצרו אותם. ספרי התורה יוחזרו בתום החקירה לבית הכנסת (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הפוגרום בבית הכנסת (צילום: ללא קרדיט)

סוף טוב: בשעה האחרונה (ראשון) בישר מפקד משטרת מרחב דן לגבי בית הכנסת 'תפארת שמעון' כי ספרי התורה שנגנבו לפני כשבוע מבית הכנסת אותרו.

לאחר פעילות מאומצת של משטרת ישראל וחיפושים נרחבים, התבשרו בשעה האחרונה ראשי קהילת 'אורחות תורה' ברחוב רבי עקיבא בבני ברק, כי ארבעת ספרי התורה שנגנבו בפריצה שהתרחשה שבוע שעבר בבית הכנסת, אותרו.

לפי המידע שהגיע ל'כיכר השבת' ספרי התורה אותרו כשהם שלמים בידי מספר חשודים בשומרון. החשודים נעצרו והובאו לחקירה.

ספרי התורה ככל הנראה יוחזרו בתום החקירה לארון הקודש בבית הכנסת השוכן ברחוב רבי עקיבא בבני ברק.

זה ארע ביום שלישי לאחר חג השבועות, אז ארבעה ספרי תורה נגנבו לפנות בוקר מבית הכנסת 'תפארת שמעון' שעל ידי יוצאי ישיבת 'אורחות תורה' ברחוב רבי עקיבא בבני ברק בנוסף, ספרי תורה וספרים נוספים נמצאו מחוללים על הרצפה.

ראשי הקהילה קיבלו את הוראת מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי לערוך עצרת התעוררות בעקבות המקרה המזעזע.

ראשי הקהילה שנכנסו למעונו של הגר"ח קנייבסקי הציגו בפניו את פרטי האירוע והגר"ח הגיב כשציטט את הפסוק: "אִם גַּנָּבִים בָּאוּ לְךָ אִם שׁוֹדְדֵי לַיְלָה".

הגר"ח הוסיף כי צריכים להתפלל שספרי התורה יימצאו. לשאלת נכדו, מה הקהילה צריכה לתקן, השיב: "מה הם אשמים?!"... וחזר ואמר כי "צריכים להתפלל על מה שקרה". הערב כאמור, התבשרה הקהילה על הנס הגדול במציאת ספרי התורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר