"כיכר הייטק"

בחור הישיבה שבבוקר לומד תורה ובערב מפתח אפליקציות

ליזמות אין גיל, רק עקשנות ודבקות במטרה. יהודה מוסקוביץ, בחור ישיבה צעיר, הצליח להקים בכוחות עצמו חברות אינטרנט, לפתח אפליקציות ולגייס שותפים ומשקיעים למיזמים שלו (כיכר הייטק)

(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

מאחורי המראה התמים והבוסרי של בחור הישיבה הצעיר יהודה מוסקוביץ, מסתתר לו 'יזם' שלמד בכוחות עצמו את סודות התכנות וההייטק. יהודה לומד בבוקר בישיבה, ובזמנו החופשי בשעות בין הסדרים, מפתח אפליקציות וסטארטאפים. אז איך הגענו אליו? הרי הסיפור לפניכם:

יום צילומים לתכנית "כיכר הייטק". יושבים באולפן ומתכוננים לראיון. בחוץ על הספה, ממתין לו בחור צעיר לפגישה שתיאם עם מישהו מהמשרד.

בין לבין, התגלגלנו לשיחה בה הוא סיפר לנו על המיזמים שלו. האמת היא שבהתחלה היינו קצת סקפטים. מה כבר יכול נער צעיר, בחור ישיבה, לחדש לנו? אבל במהרה הופתענו לחיוב.

מסתבר שליזמות אין גיל ואין קריטריונים להצלחה, אלא רק עקשנות ודבקות במטרה. מוסקוביץ, בחור ישיבה צעיר שרק עתה חגג 18, לבוש כחרדי מן המניין, לא למד במכללות או באוניברסיטה וללא ידע מוקדם באנגלית - מצליח להקים בכוחות עצמו חברות אינטרנט, לפתח אפליקציות ולגייס שותפים ומשקיעים למיזמים שלו. בהחלט נשמע מפתיע ומרענן. אז הכנסנו אותו לראיון. התוצאה לפניכם.

ב"כיכר הייטק" מתארחים מידי שבוע מומחי טכנולוגיה, יזמים סדרתיים, משקיעי הון סיכון, ומנהלי קהילות הייטק, שידברו על כל מה שחדש בעולמות הללו, וכמו תמיד - יש קשר לעולם החרדי.

את התכנית מגישים ישראל גרוס מייסד שותף בחברת L7 Defense חברת הייטק גלובלית שמספקת פתרון הגנה מתקיפות סייבר לממשלות, בנקים וארגונים גדולים. ואברהם רפאל - חובב טכנולוגי, יזם ומשקיע.

צפו בפרק המלא:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר