סוער בטבריה

"יום שחור"; רון קובי לא העביר תקציב - בפעם השלישית

בתום ישיבה סוערת שנמשכה למעלה מ-4 שעות, מועצת עיריית טבריה הפילה שוב את הצעת התקציב של ראש העיר רון קובי, בנוכחות מנהל מחוז צפון של משרד הפנים (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הצבעת התקציב (צילום: מתוך הפייסבוק של עיריית טבריה)

ישיבה סוערת ומכריעה נערכה הערב (שלישי) בעיריית טבריה, בסיומה הוכרע גורלו של תקציב העירייה בפעם האחרונה, כאשר האופוזיציה דחתה ברוב קולות את הצעת התקציב מה שצפוי להשליך על החלטת משרד הפנים האם ראש העיר רון קובי ומועצת העיר מסוגלים על פי חוק להמשיך לנהל את העיר.

ימים דרמטיים עברו על העיר טבריה, לאחר שני ניסיונות של ראש העירייה רון קובי להעביר את תקציב 2019, ניסה קובי בפעם השלישית והאחרונה להעביר את התקציב, אך נכשל בכך ובשל כך צפוי להתחיל תהליך הדחתו מראשות העירייה.

לאחר שנכשל בהעברת התקציב, אמר רון קובי כי זהו "יום שחור לטבריה".

(צילום: מתוך הפייסבוק של עיריית טבריה)

לישיבה הערב התייצב גם בועז יוסף, מנהל מחוז צפון של משרד הפנים, שעוקב לאורך כל הישיבה אחר הניסיון להעביר את התקציב.

במהלך הישיבה התקוטטו חברי המועצה מהקואליציה ומהאופוזיציה. חברת מועצה ממפלגתו של קובי זעקה: "הוא מת על החרדים, יש לו אחות חרדית. אני לא מדברת בגנותם של החרדים". נציג 'דגל התורה' דוד אוחנה הגיב: "אתם אומרים שחרדים מטנפים את העיר ולא משלמים ארנונה".

(צילום: מתוך הפייסבוק של עיריית טבריה)

בעקבות כך שהתקציב לא אושר, בשל הרוב האופוזיציוני, יחל לכאורה תהליך הקמת ועדה קרואה שתוקם על ידי משרד הפנים שתתפקד במקומו של ראש העיר רון קובי.

כפי שהסתמן כל העת, שישה חברים ממפלגתו של קובי הצביעו בעד התקציב ואילו שמונה חברים מהאופוזיציה הצביעו נגד התקציב.

במהלך הישיבה הערב הזכירו החברים כי המפלגה החדשה, 'הימין החילוני', עליה הכריז רון קובי השבוע קשורה בוודאות להליך שצפוי להדיח את רון קובי ולהותירו מחוץ לעיריית טבריה.

נשיא המועצת, ראש הישיבה חכם שלום כהן, כששמע על מפלתו של רון קובי אמר: "כבר אמרתי בתחילת דרכו, מי שנלחם בשבת - הקב"ה יפיל אותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר