סקר חדש ומפתיע: עובדים לא לוקחים הפסקת צהריים

על פי סקר של חברת "טורק", יצרנית של כמחצית מהמפיות המשמשות את תעשיית המזון האמריקנית, בני דור ה-Y מרגישים יותר לחץ לא לקחת הפסקת צהריים מעמיתיהם לעבודה, וחבל (בריאות)

אביטל לוי | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

היינו רוצים להאמין שהסטריאוטיפים השכיחים על בני דור ה-Y (אלו שנולדו במהלך שנות ה-80 ושנות ה-90 של המאה העשרים) הטוענים שהם עצלנים, אנוכיים ומכורים לטלפונים שלהם - שקריים לחלוטין, אבל יש נימה של צדק בהם.

אממה, בעלי דרישות מוגזמות ולא ראליות מעצמם? זו בהחלט תכונה שלא היינו ממהרים להוסיף לקורות החיים שלהם (המסוגננים במיוחד, יש לציין), אולם מי אנחנו שנתווכח עם סקר חדש שתוצאותיו מגלות שהם נוטים לעבוד גם בזמן הפסקת הצהריים שלהם?

כן, לא תאמינו, על פי בדיקה של חברת "טורק", יצרנית של כמחצית מהמפיות המשמשות את תעשיית המזון האמריקנית, מילניאלים מרגישים יותר לחץ לא לקחת הפסקת צהריים מעמיתיהם.

זה עניין גדול, שכן עובדי המילניום מהווים את הדור הגדול ביותר כיום בכוח העבודה בארה"ב והסקר גילה כי 37 אחוזים עצומים ממנו לא יוצאים להפסקה בארוחת צהריים.

כמו כן, הם נוטים להאמין, פי שלושה מדור הבייבי בום, (שנולדו בין 1 בינואר 1946 ל-31 בדצמבר 1964) שהקולגות שלהם ישפטו אותם באופן שלילי אם יקחו הפסקת צהריים קבועה. (ואלו חדשות רעות מאד, אנשים.)

ג'וי באואר, תזונאי, אמר בהודעה לעיתונות על הסקר, שהיתרונות הבריאותיים של הקצבת פסק זמן רחוק משולחן העבודה, כדי לסעוד ארוחת צהריים, הם רבים וכוללים מצב רוח חיובי יותר, ריכוז מוגבר, יעילות גבוהה וסיכוי מופחת לחוות שחיקה.

אז, קדימה, כל אותם יצורים תמוהים (סורי) שמתביישים לצאת מהמשרד לארוחת צהריים, בבקשה, עשו טובה לעצמכם ולכו לאכול. ההפוגה הזאת מגיעה לכם ביושר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר