הורים טריים: כך תשמרו על הזוגיות עם תינוק חדש

אתם נחושים להיות הורים טובים שעדיין יש להם זוגיות טובה, אבל זה לא פשוט ליישום כשאתם מבלים את כל זמנכם הפנוי בניקוי בקבוקים. הנה 4 דרכים פשוטות, בעזרתן תוכלו לתחזק את הנישואין שלכם (משפחה)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

אתם מותשים, מכוסים בפליטות ועסוקים כל כולכם בתינוק החדש שלכם. אתם נחושים להיות הורים טובים שעדיין יש להם זוגיות טובה, אבל זה לא פשוט ליישום כשאתם מבלים את כל הזמן הפנוי שלכם בניקוי בקבוקים ומוצצים. הנה כמה דרכים פשוטות שבעזרתן תוכלו לתחזק את מערכת היחסים הראשונה שלכם (אל תשכחו מי היה פה קודם), בשנה הראשונה להורות שלכם:

צאו להליכה, לבד

לקיחת זמן לעצמכם אינה מעשה אנוכי; זה טוב לתינוק שלכם ולנישואים שלכם. התחילו עם משהו פשוט, כמו הליכה הלוך ושוב ברחוב מגוריכם או כל פעילות משותפת. אם אתם נותנים לעצמכם מקום, המשפחה שלכם רק תרוויח מזה.

תנו זה לזה לעשות טעויות

בן הזוג שלכם נמצא בחדר השני ושומר על התינוק והוא עושה הכל לא נכון. ("היא לא אוהבת שמחזיקים אותה ככה! החזק את הבקבוק שלה ככה!"). אתם עשויים לחשוב שאתם מומחים, אבל מתן המרחב לשותף שלכם כדי לגלות את שיטות העבודה המומלצות שלו, יבנה את ביטחונו וישמור על הקשר שלכם איתן. הפסיקו לרחף ותנו לו לבלגן קצת. אף אחד לא מושלם, אפילו אתם.

ערכו תכנית פיננסית

אתם רוצים לקנות סוס פוני בגודל אמיתי ליום ההולדת הראשון של הבן שלכם ובן הזוג שלכם חושב שצעצוע קטן יספיק בהחלט. הבדלים בענייני כספים יכולים לגרום לשסעים עמוקים בנישואין, אם אתה לא מתקשרים. בין אם יש לכם הרבה כסף או שאתם נאבקים "לגמור את החודש", ודאו שאתם מדברים עם השותף שלכם על התכנית שלכם לגבי הוצאות, חסכונות ומימון היצור התובעני הקטן הזה שבדיוק נכנס לחייכם.

דברו על משהו אחר שאינו קשור לתינוק שלכם

אתם אובססיביים לגבי הבייבי החדש שלכם, אבל זה לא צריך להגדיר לחלוטין את מערכת היחסים שלכם. אם אתם לוקחים פסק זמן כדי לדבר על נושאים אחרים מעבר לכמות הפעמים שהוא אכל היום, זה יזכיר לכם שאתם לא רק הורים, אלא גם אנשים, קודם כל. שוחחו על עבודה, חברים, פוליטיקה, מזג האוויר (אם אתם ממש נואשים!) והתחברו מחדש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר