הודה והוקלט

נעצר חשוד בתקיפת גיסיו הקטינים לאורך שנים ארוכות

לאחרונה, כשהילדים המותקפים בגרו, הם התאגדו להגיש תלונה במשטרה נגד הגיס - נשוי ואב לילדים בעצמו - שתקף אותם והרס את חייהם • וגם: מעורבותו של הרב אליהו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Nati Shohat/Flash90)

לבית משפט השלום בבאר שבע יובא מחר (חמישי) להארכת מעצר חשוד במעשי תקיפה של גיסיו הקטינים, לאורך שנים ארוכות.

המקרים הקשים אירעו בישוב חרדי בדרום הארץ, החל מלפני כעשור. לאחרונה, כשהילדים המותקפים בגרו, הם התאגדו להגיש תלונה במשטרה נגד הגיס התוקף - בן 35, נשוי ואב לילדים.

ל'כיכר השבת' נודע, כי ההבנה שחייבים להסגיר את התוקף לידי רשויות החוק התחזקה בקרב בני משפחתו, כאשר נודע להם כי גם אחיהם הותקף, הרבה אחרי שהם נפגעו ממנו.

עוד טרם התלונה המשטרה, פנו בני המשפחה לרבה של צפת הרב שמואל אליהו. אחד מהם מסביר היום: "שמו של הרב יצא כמי שלא חת מפני איש, יודע לטפל במקרים רגישים מעין אלו ואף להועיל מאוד".

ואכן, מעבר לעצות שהעניק למשפחה החרדית, יצאו ממנו הנפגעים עם נכס משמעותי: הקלטה של הנפגע מודה בכל מעשיו, בפני חוקר פרטי שהרב הפגיש אותו עמו.

אילוסטרציה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

לאחר מכן הוגשה התלונה במשטרה, וזו עצרה מיידית - לפני כשבוע - את הגיס החשוד בתקיפה, שבהמשך הובא לבית המשפט, שם הוארך מעצרו עד למחר.

בית משפט השלום בבאר שבע ידון מחר, כאמור, בבקשת המשטרה להאריך שוב את מעצרו של הגיס החשוד.

מדוברות המשטרה (מרחב הנגב) נמסר: "משטרת ישראל רואה בחומרה רבה ניצול פגיעותם של קטינים, ופועלת להרחיק מסביבתם חשודים בביצוע עבירות המבוצעות כנגדם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר