ימצא פתרון?

סמוטריץ' הציג מתווה; נתניהו יענה תשובה - מחר

שר התחבורה החדש בצלאל סמוטריץ' לא נבהל מתפוח האדמה הלוהט, וניגש לטפל בנושא הכי חם: סגירת שדה התעופה בשדה דב, האם הוא יצליח איפה שכץ נכשל? (בארץ)

סמוטריץ' וכץ (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

שר התחבורה החדשה בצלאל סמוטריץ' נכנס לתפקידו כאשר המטלה הראשונה והחמה שעמדה לפתחו - מציאת פתרון לשדה התעופה 'שדה דב' בתל אביב. הערב (רביעי) נפגש סמוטריץ' עם ראש הממשלה ובכירים נוספים.

בפגישה שהתקיימה עם נתניהו השתתפו גם אנשי משרד האוצר, רמ"י והיועץ המשפטי לממשלה. סמוטריץ' הציג בפני רוה"מ את המתווה לדחיית פינוי השדה עד מציאת פתרונות אופטימליים למען תושבי אילת. גורמי המקצוע הציגו אף הם את הקשיים המשפטיים והתקציביים שיש לדעתם במתווה המוצג.

ראש הממשלה בנימין נתניהו שמע את כל הנוגעים בדבר, והחליט להיכנס לתמונה, ככל הנראה הוא יכריע בסוגיה כבר ביממה הקרובה.

שר התחבורה סמוטריץ' אמר: "אני מאמין במתווה שהוצג וחושב שיש לו היתכנות להשאיר את נתיב האוויר פתוח. בכל מקרה ובכל החלטה שתתקבל נעמוד לצידם של תושבי אילת ונעשה את המקסימום שביכולתינו למזער את הפגיעה בתושבי אילת והפריפריה."

מוקדם יותר אמר ראש עיריית אילת - מאיר יצחק הלוי: כי "זו שעת צרה אמיתית לעיר אילת, לסגור את שדה דב, זה להמיט כליה על העיר אילת רחקת אילת מת"א תגרום לירידה שנתית של 13% בכניסות לעיר של תיירים מקומיים ובירידה של כ-850,000 לינות. כמו כן, 1,400 חדרי מלון יהיו צפויים להיסגר וכך גם מאות בתי עסק מכלל 7,500 עסקים קיימים בעיר אילת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר