ירוץ לבד?

בנט בכנס פעילים: "מתקדמים גם בלי שקד"

אחרי הכישלון בבחירות האחרונות לכנסת, השר לשעבר נפתלי בנט לא מתייאש ונערך להתמודדות חוזרת ברשימת 'הימין החדש', גם ללא שותפתו להנהגה - השרה לשעבר שקד (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

כנס פעילים של מפלגת 'הימין החדש' נערך אתמול בראשות יו"ר המפלגה, השר לשעבר נפתלי בנט. בלטה בהיעדרה: השרה לשעבר, איילת שקד שהייתה שותפה להנהגה.

מאז הכישלון במערכת הבחירות האחרונה כאשר 'הימין החדש' לא עבר את אחוז החסימה, נראה כי שקד מחפשת בית פוליטי חדש, בליכוד או חזרה לבית היהודי.

בנט, לא יכול היה להתעלם בדבריו מהעובדה ששקד לא השתתפה בכינוס, והבהיר כי היה שמח אם ירוצו שוב יחד - אך בכל מקרה, הוא מתקדם גם בלעדיה.

לפי דיווח בעיתון ישראל היום, בנט אמר: "אני מת על איילת, אנחנו חברים טובים המון שנים אבל אנחנו מתקדמים בלעדיה. הדלת פתוחה בפניה, היא מוכשרת ופופולרית, אבל התנועה מתקדמת גם בלעדיה".

הוא הוסיף כי "יהיו חיבורים טכניים בימין. אני מאמין בחיבורים. דיברתי עם כל ראשי המפלגות בימין שרלוונטיים לנו, ואמרתי להם שאנחנו מעוניינים בחיבורים. נתחיל במשא ומתן באמצע יולי".

בנט בראיון ל'כיכר השבת' (מנהל אולפן: אריאל ליבא)

על הבחירות החוזרות אמר בנט: "למרות שזו הזדמנות שטובה לנו, הבחירות החוזרות הן לא דבר טוב למדינה. זאת לא טובת המדינה".

עוד הוסיף: "המטרה שלנו היא שהימין החדש תיכנס לממשלה עם כוח פוליטי למשא ומתן הקואליציוני, כדי שנפעל למען הדברים שחשובים לנו".

בציוץ בחשבון הטוויטר שלו התייחס בנט לכינוס ראשי המטות וכתב: "איזו נבחרת! יוצאים לדרך. ימין אמיתי וערכי. יהדות מתונה ומקרבת. כלכלה חופשית עם רגישות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר