טור דעה

זימבבואה כבר כאן // הרב ישראל גליס

גנרל זקן ונכשל קם מרבצו והחליט ש'רק לא נתניהו', לא משנה מה, רק לא הוא. הוא לא היה פה לפני כמה חודשים כשאף אחד לא רצה אותו. זימבבואה כבר כאן, הגנרלים מחליפים את השלטון (דעות)

הרב ישראל גליס | כיכר השבת |
אהוד ברק (צילום: פלאש 90)

זימבבואה כבר כאן, הגנרלים מחליפים את השלטון.

הצטרפות הגנרל הזקן לניסיון המהפכה, מזכיר לי סיפור ישן.

במלחמת העולם הראשונה נערך גיוס בממלכת רוסיה, אנשי הממלכה עברו מעיר לעיר ומעיירה לכפר וגיסו את כל מה שאפשר. נער, זקן, צעירים ומבוגרים, הרבה ברחו וניסו להסתתר. באחד המקומות, נכנסו לבית הכנסת ומצאו יהודי בן 90 יושב ולומד, הרימו אותו מכיסאו והביאו אותו לחזית.

לאחר שהוא התאושש, שאלו אותו לאיזו יחידה הוא רוצה להצטרף, ענה מיד: לחיל פרשים. למקום הובאו סוסים, העלו את הזקן לאחד הסוסים והסוס התחיל לדהור, והזקן מקפץ ומקפץ, עד שהוא מגיע לקצה קרוב לזנב, והוא צועק מלמעלה - "עם זה גמרתי, תביאו חדש".

גנרל זקן ונכשל קם מרבצו והחליט ש'רק לא נתניהו', לא משנה מה, רק לא הוא.

הוא לא היה פה לפני כמה חודשים כשאף אחד לא רצה אותו, גם היום אף אחד לא רוצה אותו, והוא שולח טיל חם בימי קיץ אלו - נגמר זמנו של נתניהו. מדוע חושב זה שנקרא 'אהוד ברח' שזמנו לא נגמר?

ואם הוא מדבר על שחיתות, "טול קורה מבין עיניך"...

מענין שהסוקרים שמקבלים כסף מיד פרסמו שהוא מקבל 8 מנדטים. מאיפה? והכי מענין שבסקר הזה יהדות התורה יורדת ל-6 וגם ש"ס יורדת ל-6, האם ברק מקבל 4 מנדטים מהחרדים?

מענין שחברי הכנסת החרדים עדין לא הגיבו על הפריצה לשטח של אהוד ברק.

אז זימבבואה כבר כאן, אלו שקוראים לעצמם כחול לבן, הם גנרלים כושלים שיש קופת שרצים מאחורי התפקוד שלהם, ויחד עם כתב 'במחנה' הם רוצים מהפכה, ויחד איתם שומר הברים כשמאחוריו אותם גוים שעלו בשנות השביעים וצאצאיהם. כל ההבנה של הקבוצה הזאת היא בקושי צבאית, בטחון כלכלה וחברה ודאי שלא.

האיש מדבר על גוש ושרק הגוש מנצח, אנחנו מכירים את הגוש של המחלה הארורה, שמי שיש לו גוש נכנס לטיפול.

חבורה שאין להם מצע, אין להם אידאולוגיה, הם צועקים 'רק לא נתניהו'.

כמו בשבת האחרונה שקמה חבורה שצעקה 'רק לא משה רבינו' ומה קרה - האדמה בלעה אותם.

אז עד ליום המיוחל י"ז באלול שבו הוכרז ליום טוב [תענית פו] שניטלו הרומאים מיהודה וירושלים שהיו מענים ומטמאים את היהודים והטילו עליהם עוצר, היום הזה הוא גם יום תענית על מות המרגלים ו-80 שנה לפתיחת מלחמת העולם השנייה.

בחרתם תעריך מיוחד שבו מי שמיותר ומפריע ישב בבית וכל הגנרלים יחפשו להם בית בזימבבואה.

מה נותר לנו החרדים, לשבת בשקט ולתת להם לריב ביניהם, לא להתערב ולא לערבב, ויעשו חסד חברי הכנסת החרדים כולל כולם שיתכנסו פנימה ויעשו סיעור מוחות כדי לגרום לכך שהציבור יבוא בהמוניו להצביע.

לנצל את כל כלי המדיה - כדי שכל יהודי חרדי יבין את חומרת המצב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר