פביליון מהדרין:

הושקו שלושה תפריטים חדשים בפביליון מהדרין

אחרי המהפכה שחולל מתחם האירועים הגדול ביותר בירושלים "פביליון מהדרין" עם התאמתו לציבור החרדי והפיכתו לכשרות בד"ץ, התפנו צמד היזמים חיים המדינגר ודוד רוטמן להשיק 3 תפריטים חדשים בכדי לתת מענה למגוון רחב של קהלים ורמות שונות של אירועים (שיווקי)

(צילום: יח"צ)

התפריטים מודולריים ומכילים מבחר ענק של סלטים קרים וחמים מנות פתיחה, ממולאים, מטוגנים, מאפים, מנות ראשונות הכוללות דגי אמנון, סלומון, בורי, דניס בשלל סגנונות (מזרחי, קראסט, עשבי תבלין ועוד) וכמובן שלל מנות עיקריות ביניהם נתחי אסאדו מיושן, סטייקים, פרגיות, כבדים, נתחי צלי עגל, כשלצידם תוספות חמות יחודייות, יינות וקינוחים מפנקים.

המזון המוגש כולו בהשגחת הבד"ץ של העדה החרדית ומבושל על ידי שף הבית של פביליון מהדרין וצוות קולינרי מהשורה הראשונה של ענף האירועים.

"אחרי למעלה מעשור שנים בתחום ההסעדה והאירועים אנחנו יודעים לכוון לטעם ולסגנון המועדף על כל בעל אירוע ולהעניק חוויה טעימה ומשביעה. גייסנו את מיטב אנשי המקצוע בכל ענפי המטבח, בישול, אפיה קונדיטוריה, והתוצאות מדברות בעד עצמן" אומר דוד רוטמן מבעלי האולם.

האולם הממוקם בלב תלפיות ובנגישות לתחבורה ציבורית מכל רחבי העיר, מציע גם חניון מקורה ומרווח עבור האורחים ללא עלות, גישה נוחה לנכים ומעל הכל עיצוב, פאר ויוקרה כמו שרק פביליון מהדרין יודע להציע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר