אחרי 5 ימים

הותרו לפרסום שמות האם ותינוקה שנהרגו בתאונה

ביום חמישי האחרון נהרגו סופי ובנה התינוק איתי בתאונה מחרידה בכביש 7, כאשר נהג משאית התכופף להרים סיגריה - וכך פגע בהם. כוחות ההצלה מצאו את הפעוט, בחיק אמו המתה (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
סופי ואיתי ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)

בחלוף חמישה ימים ממותם הטראגי, ולאחר שהבשורה הגיעה לכל קרובי המשפחה שמתגוררים בארה"ב, הותרו היום (שלישי) לפרסום שמותיהם של האם ותינוקה מתאונת הדרכים הקטלנית בכביש 7: סופי רוסטסקי (28) ובנה איתי בן החודשיים.

בתאונת הדרכים ליד גדרה נפצע גם אב המשפחה באורח קשה ועדיין נלחם על חייו בבית החולים בילינסון. בת נוספת, בת שנתיים וחצי, נפצעה קל בתאונה ובינתיים שוחררה לבית קרוביה.

כזכור, אתמול פורסמה טענתו של נהג המשאית שפגע ברכבה של משפחת רוסטסקי, לפיה הוא התכופף כדי להרים סיגריה שנפלה בקדמת רכבו, ולכן לא הבחין ברכב הפרטי שנסע לפניו.

דבר נוסף שעלה בחקירה, היא העובדה שהמשאית שהגיעה מכיוון אשדוד חצתה לפחות שני נתיבים לפני שהתנגשה ברכב המשפחה - מה שמעיד על סטייה חדה שלו כתוצאה מאיבוד שליטה.

זירת התאונה המזעזעת (צילום: דוברות איחוד הצלה)

כפי שדווח ב'כיכר השבת', כוחות ההצלה שהגיעו לזירה הקשה חילצו את איתי בן החודשיים, בעודו פצוע אנוש, מידי אמו המתה - אך כידוע גם הוא לא שרד, ומותו נקבע בהמשך.

כעת, לאחר שדבר האסון הגיע לידיעת קרובי המשפחה המתגוררים כאמור בארצות הברית, ניתן יהיה לקבוע מועד להלווית האם ובנה הפעוט, סופי ואיתי ז"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר