האמת המדהימה על גמילה מחיתולים בלילה: אין דבר כזה

השליטה הלילית יכולה לפגר אחרי השליטה היומית בכמה חודשים עד כמה שנים. זה לא נדיר שילדים (ובעיקר בנים) שנגמלו בגיל שלוש, עדיין ישנו עם חיתול עד גיל שש ויותר (משפחה)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

גמילה מחיתולים ביום, בדיוק כמו גמילה בלילה - בדרך כלל דורשת לבחור שיטה מסוימת ולהתחייב אליה. בגמילה ביום, חלק מההורים בוחרים בהישארות בבית שלושה ימים והתמקדות במטרת הגמילה, רכישת סיר צבעוני ומפתה ובעיקר, הבטחת מתנות למכביר. ולמרות הכל, נאלצים להתמודד עם שפע של תאונות.

בגמילה בלילה, יש כאלו שיבחרו בשיטת הלייזר או בקניית פיג'מה מיוחדת. אך עם זאת, יש הרבה חוסר וודאות סביב גמילת ילדים מחיתולים בלילה. ובכן, הבה נשפוך קצת אור: אתם לא באמת צריכים לעשות את זה! זהו תחום אחד בהורות שבו אתם יכולים ממש לעשות כלום ועדיין לתת לעצמכם את כל הקרדיט.

ילדיכם יתעוררו עם הדחף להתפנות (או ישמרו אותו כשיצוץ בלילה, עד הבוקר) כאשר - ורק כאשר - הם מוכנים לכך פיזיולוגית ורופאים אומרים שאין דרך לחזות מתי בדיוק זה יקרה (אם כי הנטיה היא בערך בגיל ארבע, בממוצע).

עם זאת, "השליטה הלילית יכולה לפגר אחרי השליטה היומית בכמה חודשים עד כמה שנים", אומר אורולוג הילדים, ד"ר דוד יוסף. זה לא נדיר שילדים (ובעיקר בנים) שנגמלו בגיל שלוש, עדיין ישנו עם חיתול עד גיל שש או אפילו קצת מעבר, במיוחד אם הם ישנים באופן עמוק.

ילדים שמרטיבים בלילה עושים זאת רק משום שכפי שמתאר זאת מקור רפואי, "החיבור שגורם לשלפוחית ​​המלאה שלהם לצעוק בקול רם מספיק במוח, כדי להעיר את הילד ולגרום לו ללכת לשירותים, לא בוגר מספיק, כנראה". אפילו בגיל שבע, שני ילדים מתוך 30 עדיין ירטיבו בלילה.

מה שיכול לעזור, כמובן, הוא להגביל את צריכת הנוזלים של הנגמלים, שעה לפני השינה. הילד שלכם צריך גם להיות מבוגר מספיק כדי להבין את הכלל הבסיסי שלא קמים מהמיטה לפני 6:00 בבוקר, אלא אם כן יש צורך להתפנות.

השורה התחתונה היא זו: ילדכם יביע רצון לישון ללא חיתול ויהיה לכם קל לעשות זאת. ברגע שהוא מתעורר יבש במשך חמישה עד עשרה בקרים ברציפות, רופאי ילדים אומרים, שאתם יכולים לזרוק את החיתולים לתמיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר