הפתעה פוליטית

ח"כ שלי יחימוביץ' הודיעה: "לוקחת פסק זמן מהפוליטיקה"

ח"כ שלי יחימוביץ', שכיהנה בעבר כיו"ר מפלגת 'העבודה', מפתיעה את המערכת הפוליטית ומודיעה כי היא לוקחת פסק זמן מהפוליטיקה. "עייפתי מאוד מהחלק הפוליטי", הסבירה את פרישתה (חדשות)

שלי יחימוביץ' (צילום: פלאש 90)

ח"כ שלי יחימוביץ', ממפלגת 'העבודה', שכיהנה בעבר אף כיו"ר המפלגה, הפתיעה בצהריים (שלישי) את המערכת הפוליטית כשהודיעה על פסק זמן מהחיים הפוליטיים.

"בכוונתי לקחת פסק זמן מהפוליטיקה, ולא לכהן בכנסת הבאה", הודיעה יחימוביץ', והסבירה כי "מדובר בתהליך אישי ממושך ובהחלטה אישית ופרטית. מי שהכריע את הכף היה הבן שלי שאמר 'אני מרגיש שמיצית את היכולת שלך לשנות את השיח. אין ספק שאת יכולה עדיין לעשות טוב, אבל זה לא יהיה משנה מערכה כפי שהיה בעבר'".

בהודעת הפרישה צויין כי יחימוביץ', שנבחרה לכנסת לראשונה בחודש מרץ 2016, יזמה 69 חוקים, רובם בענייני כלכלה, חברה, שוויון, מנהל תקין וטוהר המידות - שאף נכנסו לספר החוקים.

במהלך כהונתה בכנסת, סירבה בעקשנות להצטרף לממשלתו של נתניהו, וכיהנה בין היתר כיו"ר ועדת האתיקה, יו"ר הוועדה לביקורת המדינה, ופעמיים כיו"ר האופוזיציה.

"אני אסירת תודה על הזכות שנתנה לי לשרת את הציבור ברוח אמונותי", אמרה היום יחימוביץ', "לרגע לא הפסקתי לאהוב את העבודה הפרלמנטרית, ואני גאה בהישגי בה, אך עייפתי מאוד מהחלק הפוליטי. פוליטיקה היא כלי חיוני למימוש השקפת עולם, אך האיזון בינה ובין תכליתה הופר קשות בשנה האחרונה, והדבר יצר אצלי תחושת מועקה. בימים כתיקונם הייתי נלהבת לצלוח את המשבר, אבל לצערי זה לא כך".

יחימוביץ מבקשת להדגיש כי מחוייבותה למפלגת העבודה ולערכיה נשארה כשהיתה, וכי תתמוך בעמיר פרץ ותעשה כל שתוכל להצלחתו ולהצלחת מפלגתה בבחירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר