כנס 'אחת מול כולם 2': זה מה שהיה באירוע

הערב התקיים כנס 'אחת מול כולם 2' מבית 'מאמע', במלון היוקרתי וולדורף אסטוריה בירושלים. בהשתתפות הרבנית ימימה מזרחי ונועה ירון ונשים בולטות ומשפיעות (מאמע)

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

כנס 'אחת מול כולם 2', נערך הערב (רביעי) במלון וולדורף אסטוריה בירושלים, נשים פורצות הדרך ומעוררות ההשראה החלו אחת אחרי השנייה בהעברת הרצאות קצרות בסגנון טד, תחת הכותרת 'האחת'.

הראשונה הייתה שושנה פרימאק, דולה ואחראית צוות ב'איחוד הצלה', שסיפרה על החלום שלה להפוך לחובשת חרדית, וכיצד היא מסייעת ומצילה חיים.

אחריה דיברה אשת התקשורת שלהבת חסדיאל, שסיפרה על השינוי בעולם התקשורת בפרט ובעולם החרדי בכלל ביחס לנשים.

שלישית דיברה מלכה שגב, מנטורית לפיתוח אישי ועסקי, שהסבירה לנשים המשתתפות על עולם המכירות והמיתוג, וכיצד להצליח בעסקים שברשותן.

בהמשך עלתה לבמה עורכת הדין שושי הלר, שדיברה על ההפרעות לנשים להתקדם בחיים, ושיתפה את הנשים בסיפורה האישי, כדי להסביר איך כל אחת יכולה להגשים את חלומותיה.

את הרצאת הטד הבאה העבירה פייני סוקניק, יזמית חברתית חינוכית ומנכל"ית "באשר תלכי", שריגשה את הנשים בסיפורה כיצד התייחסו אלי בתקופת היותה אמא חד הורית, כיצד מעמדה התערער אך מתוך הקושי - פתחה בעשייה חברתית, בעיקר לטובת הנשים הגרושות.

אחריה דיברה יעל בוימל, מנהלת המגזר החרדי בחברת 'קוקה קולה', שנתנה טיפים מתוך החברה המצליחה, כיצד להצליח בשיווק.

חני שטיגליץ, אשת הנדל"ן הרחיבה על השקעות הנדל"ן, כיצד לעשות את זה בצורה הנכונה ולהרוויח מזה כסף.

הרצאה נוספת בסגנון 'טד', העבירה מרים שרביט, מייסדת "סיעור מוחות", שהסבירה על מקצוע העיצוב, ועל העובדה שהלומדות והעובדות בתחום העיצוב, גם נהנות מעבודתן.

בשלב השני של כנס הנשים, עלתה לבמה הרבנית ימימה מזרחי, שפתחה באומרה כי היא לא מרגישה אווירה של 'אחת מול כולם', אלא באווירה נשית נינוחה ונעימה.

היא המשיכה כי מדברים הרבה על השתלבות נשים חרדיות, אך נראה לי כי כיום, סוף סוף, הבינה החברה הכללית כי עליה להשתלב בתוך הנשים החרדיות.

"מעולם לא דפקנו על דלתות וביקשנו שישלבו אותנו", אמרה, ותיארה כיצד בעלות חברות גדולות סיפרו לה כי העובדות הכי מסורות ונאמנות, הן הנשים החרדיות.

אחרי שסיימה הרבנית ימימה לדבר, עלתה שוב הזמרת ענבר טביב לבמה, לביצוע מוזיקלי נוסף, בליווי פסנתר וכנריות.

בסיום הקטע המוזיקלי, עלתה לדבר רבקה רביץ, רלש"ית בית הנשיא, ראובן רובי ריבלין שדיברה בהמשך לסרטון שלה שעלה השבוע ל'מאמע', שיש לפנות לכל בעלי ההשפעה ולבקש להתאים את החופש הגדול לאימהות עובדות.

בשלב הבא של כנס הנשים החדשני, ביצעה שרה פכטר את מופע ה'פואטרי סלאם' הראשון במגזר החרדי, "נראתה לאחרונה", הטחת שירה על האישה החרדית החדשה.

שרית בן נתן, מנהלת אגף קמעונאות בבנק הפועלים, העניקה מגוון טיפים לנשים המשתתפות כיצד לפתוח עסק מצליח, ולא להיכשל כמו מרבית העסקים בקטנים.

נועה ירון, סיפרה על תחושותיה בימים אלו, על החזרה בתשובה ועל המעבר חזרה לעיר תל אביב, שם היא מתגוררת כיום עם שבעת ילדיה.

בסיום הכנס, הניה שוחט הצחיקה את כל הנשים עם מופע סטנד - אפ, כפי שרק היא יודעת.

קרדיטים:
הפקה- עזריאלי הפקות

מולטימדיה: חיים ועקנין ושמוליק בן הרוש | ויזואלייב - VisuaLive

צילום וידאו- נעמי רטבי

צילום סטילס- חיים גולדברג

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית