החקירה נמשכת

הפארק האתגרי בו נהרג הילד נסגר בינתיים

בשימוע שערכה משטרת ישראל לבעליו של 'אקשן פארק', בו נהרג אתמול ילד כתוצאה מקריסת ענף עץ, הורה קצין המשטרה על צו סגירה ללא הגבלת זמן למקום (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
זירת התאונה (צילום: דוברות זק"א)

לפני זמן קצר הסתיים הליך שימוע בפני קצין משטרה בנוכחות בעליו של 'אקשן פארק' הפארק האתגרי הסמוך לקריית גת בו מצא אתמול (רביעי) את מותו הילד סולימאן ג׳בארין בן ה-9 כתוצאה מקריסת ענף עץ במקום.

בתום הליך השימוע הורה קצין המשטרה על צו סגירה, מתוקף סמכות המוקנה למשטרת ישראל ועל פי חוק בטיחות במקומות ציבוריים, למשך זמן שאינו מוגבל עד שבעלי המקום יסדיר את היבטי הבטיחות וימציא לכך אישורים מתאימים מכלל הגופים הרלוונטיים.

במשטרה מציינים כי ממצאי החקירה עד כה מעלים כי בניגוד לטענה הראשונית של בעלי המקום כי אי אפשר היה לצפות את האסון, המקום פעל ללא רישיון עסק כחוק.

יענקי ויינברג חובש באיחוד הצלה סיפר: "כשהגענו למקום הילד סבל מפגיעה רב מערכתית וללא רוח חיים. חבריו סיפרו לנו כי הם הגיעו איתו לפארק במסגרת טיול של בית הספר. למרבה הצער נקבע מותו בזירת האירוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

חובש בכיר במד"א רונן שונם ופראמדיק מד"א ישראל בן יהודה, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו ענף עץ גדול שקרס על ספסל, שעליו ישב ילד כבן 10. הילד היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם פגיעת ראש קשה. ביצענו בדיקות רפואיות. מצבו היה קריטי, ובתוך קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

דוב בלעדי מתנדב זק"א שטיפל במקום, אמר: "מדובר בזירה קשה, במסגרת טיול של קייטנה לפארק, ישבו קבוצת ילדים במקום מוצל במתחם הפארק מתחת לעצים ולפתע קרס עץ באורך 7 מטר על קבוצת הילדים, חלקם הספיקו לברוח חוץ מאחד הילדים בן 10 שלא הספיק לברוח, הילד ספג פגיעה קשה מאוד ונמחץ מתחת לעץ לעיני חבריו.

"כשהגעתי למקום ראיתי את הילד על הספסל לכוד מתחת לגזע העץ עם פגיעה קשה וללא הכרה, הצוות הרפואי נאלץ לאשר את מותו במקום. צוות מורחב של מתנדבי זק"א לכיש טיפלו בגופת הילד ובאיסוף הממצאים בזירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר