10 דרכים לשימוש בוזלין (חוץ מריכוך שפתיים יבשות)

וזלין עשוי מתערובת של שמנים מינרלים ושעווה, שיוצרים מחסום המגן ומסייע לעור להתרפא ולשמור על לחות. אבל הוא גם עושה כל כך הרבה יותר מזה - הנה 10 שימושים יצירתיים במיוחד (בית)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

אנו מחפשות תמיד מוצרי טיפוח שיכולים לעשות יותר מפעולה אחת, רב תכליתיים שכאלה, אז דמיינו את השמחה שלנו כשגילינו מחדש את המצרך הביתי שנותן מענה לכל כך הרבה דברים שבשגרת היום יום שלנו. אנחנו מדברות על וזלין, זה נכון (שקיים כבר למעלה מ-140 שנה. תודו שלא הייתן מנחשות).

וזלין עשוי מתערובת של שמנים מינרלים ושעווה, שלדברי האקדמיה האמריקאית לדרמטולוגיה, יוצרים מחסום שמגן ומסייע לעור להתרפא ולשמור על לחות. אבל הוא גם עושה כל כך הרבה יותר מזה - הנה 10 שימושים יצירתיים במיוחד:

1. הסרת איפור עיניים

אין לכן מסיר איפור בהישג יד? פשוט עסו מעט וזלין על העפעפיים שלכן ונגבו את השאריות בעזרת צמר גפן.

2. שינוי המרקם של תכשירי איפור

וזלין הוא דרך נהדרת להפוך מוצרים אבקתיים לקרמיים. פשוט שלבו את הפיגמנטים הרופפים שבהם עם הוזלין כדי ליצור צלליות קרם או סומק קרמי בהתאמה אישית.

3. נטרול קצוות מפוצלים

חשיפה רבה מדי לשמש, לחום או לכלור מבריכות, יכולה לגרום לשיער להתייבש במהירות מפתיעה. הוסיפו קמצוץ וזלין לקצוות, לקבלת לחות נוספת וברק.

4. הארכת חיים של בשמים על העור

תנו לניחוח האהוב עליכן עוצמה מתמשכת על ידי מריחת מעט וזלין על נקודות הדופק שלכן, לפני התזת הבושם.

5. הסרת מסטיקים משיער

החופש הגדול הגיע ומקרים שכאלו קורים לא פעם ולא פעמיים. אז כסו את המסטיק והשיער שמסביבו בכמות נדיבה של וזלין ומשכו אותו בעדינות החוצה.

6. שמירה על שפתון במרחק מהשיניים

אודם עוצמתי זה נחמד ויפה עד שאתן מבינות שהוא שהה על השיניים שלכם במשך כל היום ואף אחת לא טרחה לעדכן אתכן על כך. מנעו את הישנות המקרה הזה לחלוטין, על ידי פיזור שכבה דקה של וזלין על השיניים שלכן, לפני מריחת השפתון. הוזלין יוצר מחסום בלתי נראה שהצבע לא ידבק אליו.

7. הרגעת קרקפת מגרדת

הפחיתו את הגירוד והקשקשים הטורדניים שעל פדחתכן, על ידי עיסוי כמות קטנה של וזלין על הקרקפת, לפני שטיפת השיער כרגיל. (הערה: שימוש בכמות גדולה מדי, יכול להקשות על הסרתו. לכן, הקפידו להשתמש בכמות שלא עולה על גודל מטבע; לניקוי עמוק יותר, הוסיפו כפית סודה לשתייה לשמפו שלכן.)

8. הגנה על אוזניים מפני מים, בשחיה

אם אתן שוחות הרבה ורוצות להמנע מלחות לא רצויה באוזניים שלכן, נסו זאת: טבלו שני כדורי צמר גפן בוזלין, גללו אותם כך שיתאימו לכל אחת מהאוזניים ותיהנו מהשחייה שלכן אפילו יותר.

9. הקלה על תפרחת חיתולים

אם תינוקכן מתמודד עם תפרחת חיתולים, נקו את האזור וכשהעור יבש, הניחו וזלין מעל הנקודות הכואבות. זה אמור לשפר את המצב.

10. הקלה על כאבי גב

אין כרית חימום או וולטרן באופק? חממו כוס עם וזלין במיקרוגל בערך שתי דקות, לפני שתעסו את הוזלין על הגב שלכן, לקבלת השפעה מקלה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית