משבר גיל ה-40? לא פה: 6 דברים שלעולם לא מאוחר לעשות

לכל מי שחוגג יום הולדת משמעותי (ועגול), מתחדדת ההבנה שהכל אוטוטו נגמר ויש לנצל כל דקה שנותרה. אז הנה רשימה של 6 דברים שתוכלו לבצע, לא משנה כמה נרות נמצאים על העוגה שלכם (תרבות)

אביטל לוי | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

מכירים את האנשים האלו שלעת "זקנה" עושים שינוי משמעותי בחייהם ומהממים את כולנו? כל מי שחוגג יום הולדת משמעותי - אולי כזה שמסתיים באפס - יכול כנראה להבין אותם. פתאום נופלת ההבנה שהכל אוטוטו נגמר וצריך לנצל כל דקה שעוד נותרה. אז הנה רשימה של 6 דברים חיוביים שתוכלו לבצע, לא משנה כמה נרות נמצאים על העוגה שלכם:

1. להפסיק לשמור טינה

הימים הנוראים ממשמשים ובאים וזו בדיוק העת הנכונה להתחיל. משוררים ופילוסופים אומרים שסליחה היא מתנה שאתם נותנים לעצמכם. רופאים אומרים שהיא מוביל לפחות חרדה, דיכאון וחוסן טוב יותר. הסופר הנודע אוסקר ויילד אמר: "סלח לאויביך. שום דבר לא מרגיז אותם כל כך". אז קדימה, הפסיקו לחשוב יותר מדי, מחלו והתקדמו הלאה.

2. לשפר את איכות השינה

אנו מפתחים את הרגלי השינה שלנו בילדות ובבגרות והם יכולים להיות ממש קשים לשינוי בהמשך. ככל שאנחנו מתבגרים, אנו נוטים גם לחוות קשיים בנסיון להרדם. אבל יש לא מעט טריקים קלים שתוכלו לנסות לעשות כדי להסדיר את עצמכם מחדש - החל מהלילה:

1. רשמו את החרדות שלכם ביומן דאגות וכך העבירו אותן מדעתכם לדף. 2. מקמו את הטלפון בחדר אחר. 3. פתחו את הדלת, הורידו את הטמפרטורה ל-20 מעלות והכניסו לחדר צמח שמטהר את האוויר. 4. קבעו שגרת שינה ומרגיעה (מקלחת חמה, קריאה). 5. שמרו על לוח זמני שינה. כלומר, אתם הולכים לישון ומתעוררים באותה שעה בכל יום. 6. אם כל הדרכים הללו לא סייעו לכם, שכבו ערים במיטה ונסו ממש לא להירדם. זו נקראת "כוונה פרדוקסלית" והדבר היחיד שמפתיע יותר מהקונספט עצמו הוא עד כמה הוא עובד טוב.

3. לקחת קורס נגינה

הפסנתרנית הקלאסית המצליחה, קלואי פלאוור, סיפרה על לימוד הנגינה בבגרותה: "זה אף פעם לא מאוחר מדי להתחיל בכלל או להתחיל שוב, מחדש. שעה בשבוע היא באמת טובה בשבילכם. למידה לנגן - אפילו לנסות ולעשות את זה נורא - מאמנת את המוח שלכם, משפרת את הזיכרון ועשויה לעזור במניעת דמנציה".

4. ללמוד שפה חדשה

תלמידים מבוגרים אולי יצטרכו לעבוד קשה יותר כדי לשכלל את המבטא שלהם, אך הם לומדים אוצר מילים בקלות רבה יותר מאשר הצעירים. דו לשוניות יכולה אפילו לעכב דמנציה ב -4.5 שנים. וואו!

5. להתענג על הלבד שלכם

קריאה, כתיבה, ספורט, קניות - הרשימה מתארת ​​את הדברים שהכי טוב לעשות לבד. מחקרים מראים שאנשים רווקים חיים במשך זמן ארוך יותר, מאושרים יותר ובריאים יותר מאשר אנשים נשואים. וגם אם אתם נשואים, ברוך השם, ואוכלים שלגון שוקולד בהיחבא בשעה 12:00בלילה, שלו ציפיתם כבר מהבוקר, כולנו יכולים לאמץ את הרווחים שבבדידות, לעתים.

6. להפוך להורים אמפתיים ונוכחים יותר

העצה הזו של "הלוחשת לפעוטות", טובה קליין, ממש משנה חיים והיא חלה על גידול ילדים בכל הגילאים. אם אתם מפשלים בהורות שלכם ופוגעים במערכת היחסים עם הילדים שלכם (על ידי צעקות, על ידי אמירת משהו מצער, או פשוט על ידי איבוד הסבלנות) - ההתפייסות חשובה יותר מהטעות: "זה אולי נשמע מוזר, אבל התקלה היא לא הבעיה, כל עוד יש נוצר מחדש חיבור חיובי, יש תיקון", אומרת קליין. "המפתח בזמנים כאלה - כאשר הצרכים שלכם מתנגשים בשלהם - הוא איך אתם מתחברים מחדש לילדיכם. מדברים בנחת, משלימים, בלי אשמה, מאפשרים להם לדעת שאתם כאן בשבילם, תמיד, גם ברגעים רעים".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית