מתכוננים לישון בטבע? כך תערכו כמו שצריך

הרפתקה של מחנאות בחצר הבית או בכל מתחם אחר, היא דרך מצוינת להעביר בנעימים יומיים או שלושה מהחופש הגדול ולהתאחד כמשפחה, אך בלי לקרוע את הארנק. כך תתכוננו אליה כיאות (בית וסטייל)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בין אם אתם מקווים להכיר לילדיכם את הטבע המופלא ובין אם אתם משתוקקים להחליף אווירה ועדיין לא לקרוע את הכיס, הרפתקה של מחנאות בחצר ביתכם או בכל מתחם מתאים אחר, היא דרך מצוינת להעביר בנעימים יומיים או שלושה מהחופש הגדול ואנחנו לא היחידים שחושבים כך.

על פי הרשת החברתית "פינטרסט", החיפושים אחר "קמפינג בחצר האחורית" עלו לאחרונה ב-335 אחוזים. אך לפני שאתם מקימים אוהל ומתכוננים לשינה, קראו את המדריך שלנו לקבלת חוויית הקמפינג הטובה ביותר אי פעם. עכשיו, מי רוצה עוד נקניקיה על האש?

אוהל

בוא נעבור על הדבר החשוב ביותר: המבנה בו תישנו! אם אתם זורמים באופן מיוחד (ומזג האוויר אידאלי) אתם יכולים להמשיך ולעצב את האוהל שלכם עם שמיכות ומקלות. אבל לשיפור החוויה, כדאי שתצטיידו באוהל צבעוני ומואר. יתכן שיהיה לכם מזל למצוא דגם משנים קודמות בהנחה או לקנות מודל משופץ במחיר נמוך.

פנסים ואמצעי תאורה

הצטיידו באורות חיצוניים כדי להמשיך ולבלות בכיף, זמן רב לאחר שהשמש שוקעת - ולגרש מפגעים ליליים המפחידים את ילדיכם הקטנים. ניתן למצוא פנסים זולים ברוב הצרכניות והחנויות לממכר מכשירי כתיבה, אך פנסים מקצועיים (אלה שתרמילאים, מטיילים ומטפסי הרים אמיתיים משתמשים בהם) מוסיפים קצת התרגשות נוספת לאווירת הלינה החיצונית. שוב, כדי למנוע סנוורים מיותרים, פנס גדול או שניים עשויים להיות הטובים ביותר.

אביזרי חירום

הדרך הטובה ביותר להשיג את חווית הקמפינג המושלמת היא לקבוע כלל שכולם צריכים להיות ביחד (למעט הפסקות אמבטיה, ברור). הביאו את כל מה שאתם חושבים שאולי תצטרכו לימים הללו ואחסנו בסל, בצל. זה כולל קרם הגנה, תרסיס נגד יתושים, תחבושות וערכת עזרה ראשונה בסיסית.

דבר אחד שלא צריך להיחשב חיוני? מכשירי חשמל. לא תוכלו להטעין את המחשב הנייד שלכם בטבע ולעבוד, אז אין עניין שתסחבו אותו אתכם. הכלל השני יהיה שכל הטלפונים והמכשירים האלקטרוניים האחרים צריכים להישאר בבית.

מנגל וצידנית לשתייה

זה כולל גחלים לכל הימים בהם תשהו מחוץ לבית ושני נפנפים, לכל מקרה. בנוסף, הכינו צידנית מלאה בבקבוקי מים ומיצים, שיספיקו לכם ולצאצאיכם בשפע.

כריות, שמיכות ושקי שינה

אם אין לכם כבר שקי שינה, ערימה של שמיכות נעימות תעשה את העבודה. גם אם חם במהלך היום, הטמפרטורות ירדו עם בוא הלילה, כך שלא תרגישו כי הבאתם יותר מדי שמיכות פיקה, פרווה או כרבוליות. אולי תרצו גם להביא מזרן מתנפח או כמה כריות שינה לנוחות נוספת.

משחקי חוץ

איזו לינה משותפת בחיק הטבע יכולה להיות שלמה בלי כמה פעילויות מטופשות, שיגרמו בהכרח לכולם לצחוק ולא לרצות ללכת לישון? לפני שהשמש שוקעת, אתגרו את הקטנים למצוא את המקל הגדול ביותר באיזור וכמה חיפושיות יפהפיות. לאחר שהשמש שקעה, פנו לספר סיפורי מדורה מפחידים או השתמשו בפנס שלכם לקריאה מתוך ספרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר