חברה שלך התרחקה ממך לאחרונה? יתכן שאת אשמה

היא התנהגה אתמול מוזר בשיחת הטלפון שניהלתן ואת לא מבינה למה. יכול להיות שזה קשור אלייך, בלי בכלל לדעת זאת? הנה 5 דרכים שבהן את עלולה בלי משים להיות חברה גרועה (תרבות)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

החברה הכי טובה שלך התנהגה אתמול באופן מרוחק בשיחת הטלפון שניהלתן ואת לא מבינה למה. יכול להיות שזה קשור אלייך, בלי בכלל לדעת זאת? אולי. המשיכי לקרוא ותגלי על 5 דרכים שבהן את עלולה בלי משים להרחיק ממך אנשים:

את מבטלת תוכניות... כל הזמן

שולחת הודעה בדקה האחרונה: "אני כל כך עייפה, האם נוכל לדחות את היציאה שלנו?" הטקסט הזה בסדר. מדי פעם. אם את מגיעה למצב שאת עושה את זה ללא הרף, החברות שלך הולכות לשים לב לזה ויחשבו שאת לא רוצה לבלות בחברתן (אפילו אם זו לגמרי לא הסיבה). אם לא הסתדר לך, נסי ליזום בעצמך מפגש חדש כדי להראות שזו את ולא הן ונסי כמיטב יכולתך לא "להבריז" ברגע האחרון, אלא אם יש לך סיבה ממש טובה, (עצלנות אינה סיבה טובה.)

את מחכה שחברות שלך יתקשרו אלייך

כל מערכת יחסים - בין עם בעל או עם חברה - דורשת עבודה כדי להתקיים. אם החברות שלך הן אלו שתמיד פונות אלייך, הן עלולות לחשוב שאת לא מושקעת בקשר שלכן כמותן. אם בדרך כלל אינך האחראית על החברות, שני את הדברים. ביום חמישי הבא, ארגני ארוחת ערב שבה כל אחת מהמשתתפות תכין מנה אחרת, בבית שעברת אליו לא מכבר, שכולן כבר כל כך רוצות לראות וזהו, כולן מרוצות.

את מקווה שהקשרים שלך ישארו אותו דבר

האמת כואבת, אנשים משתנים. אם את מסרבת לקבל את העובדה שחברותייך מתפתחות כל הזמן, את בסופו של דבר תרחיקי אותן ממך. ברור שאם מערכת יחסים משתנה לרעה, כדאי לבחון אותה מקרוב, אבל זה טבעי לעבור תקופות שבהן אתן מהוות כוח אחת לשניה ובאחרות אתן נאבקת למצוא זמן להיפגש. לכי עם הזרם הטבעי של מערכת היחסים ותוכלו לצלוח סערות ביחד.

את מצפה ליותר מדי

עד כמה שאולי לא תרצי להאמין בזה, לחברות הטובות שלך יש חיים בלעדייך ואת לא תמיד יכולה להיות מרכז היקום שלהן. לכן, אינך יכולה להתרגז כשהן מתרחקות או עושות משהו שאת תופסת כמעליב, מכיוון שאת בסופו של דבר תחזיקי אותו נגדן ובתורך, תהיי בעצמך חברה לא כל כך נהדרת. תני לחברות שלך קצת ספייס ונסי לא להרגיש פגועה באופן אישי כאשר הן אומרים שהן עסוקות.

את מחליפה חברות בתדירות גבוהה

אם תמדדי את פרקי הזמן שהעברת עם החברה הכי טובה שלך (לא בכיתה ו'), אולי תרצי לחשוב מחדש על אסטרטגיית החברות שלך. חברות תמיד הולכות לצאת מהחיים שלך, אבל אם את מבחינה שהמחזור נמצא בתנועתיות יתר, יש סיכוי טוב שאת גורמת לאנשים להתרחק ממך. אם זה המקרה, בדקי את החברויות שלך לשעבר ונסי להבין אם יש מכנה משותף לסיום היחסים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית