הח"כ, ב'אולפן כיכר'

ברקת: ליברמן הציע את חוק הגיוס ל'פלג' - והם לא הסכימו

ההסתה של לפיד וליברמן - "אולי מביאה קצת קולות", ההופעה בהפרדה - "צריך להתאים את החוק", ה'דיל' שהציע ליברמן ל'פלג' והצבעה חרדים ל'ליכוד'. ח"כ ניר ברקת בראיון ב'אולפן כיכר' (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

יממה לאחר החלטת בג"צ בנושא האירוע החרדי בעפולה, ח"כ ניר ברקת מתארח באולפן 'כיכר השבת' ומסביר מדוע יש לאפשר לחרדים אירועים בהפרדה ואיך הצליח לבצע זאת עם החוק הנוכחי ומצהיר כי הוא יודע בוודאות שאביגדור ליברמן הציע ל'פלג הירושלמי' את חוק הגיוס תמורת משה ליאון בבחירות 2013.

כותרות הראיון:

הופעות בהפרדה: "חד משמעי שזה מקובל. מה החרדים לא משלמים מיסים? לא מגיע תרבות? זה תרבות מסוג אחר. חילונים יכולים להגיע לאירוע תורני. אם האירוע מותאם לציבור החרדי - תזרום אתו.

"אני חושב שצריך להתאים את החוק, החוק לא מתאים לצריכה שהולכת וגוברת במגזר החרדי והדתי לאומי. צריך לאפשר, נקודה. אני הצלחתי לעשות את זה עם ייעוץ משפטי".

ההסתה של לפיד וליברמן: "הם כנראה צריכים להתפלל יותר לעומק בתשעה באב ולהבין מה הביא לנו חורבן. אני, כראש עיריית ירושלים, חיפשתי את המכנה המשותף. לקחי תשעה באב לא בטוח שנלמדו על ידי כולם. אולי הסתה מביאה קצת יותר קולות".

אביגדור ליברמן: "אותו אדם שבשנת 2013 רצה להדיח אותי והיה מוכן לתת את חוק הגיוס לטובת 'הפלג' כדי שיתמוך במשה ליאון, אותו אחד הפך את עורו. אני מאמין ויודע שהיה כזה דיל, הם לא לקחו אותו כי הם לא האמינו לליברמן".

חרדים יצביעו לחרדים: "הציבור החרדי של 'יהדות התורה' וש"ס - אין לנו בעיה. אבל יש אנשים שמרגישים ש'יהדות התורה' לא מייצגת אותם, אני מכיר כמה כאלה, אז שלפחות יישארו בליכוד".

דור העתיד של נתניהו: "רון דרמר ויוסי כהן חברים טובים. אני אשמח מאוד לראות אותם משתלבים בהנהגת המדינה, בוודאי בליכוד. קודם כל שיצטרפו, תפקיד רה"מ - אנשים צריכים להוכיח את עצמם לפני שעומדים להיות ראש ממשלה. הם צריכים להיבחר בתוך הליכוד. יש דרך להתקדם בחיים".

צפו בראיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר