הסכם העודפים

יענקי דרעי עקץ את איווט: ראש ממשלה לשעה, בחצות

יענקי דרעי, בנו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, הגיב לדברים שכתב יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, על הסכם העודפים של ליברמן וגנץ: "מפנטז על רוטציה" (פוליטי)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
רה"מ, אריה דרעי ובנו יענקי (צילום: ללא קרדיט)

יענקי דרעי, בנו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, הגיב לדברים שכתב יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, על הסכם העודפים בין יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן ו'כחול לבן' של בני גנץ ויאיר לפיד: "מפנטז על רוטציה".

יאיר נתניהו הגיב בחשבון הטוויטר שלו להסכם העודפים בין ליברמן לגנץ וכתב: "בבקשה. הוכחה סופית וחד משמעית שליברמן הוא חלק מגוש השמאל, ומתכוון להמליץ על גנץ ויאיר לפיד לראשי הממשלה אחרי הבחירות".

בתגובה, עקץ יענקי דרעי את השאיפה של ליברמן לכהן כראש ממשלה וכתב לנתניהו הבן: "שכחת שהוא מפנטז על רוטציה. ב19.7 בשעה 22:00 גנץ, בשעה 23:00 לפיד ובשעה 00:00 ליברמן עד 1:00 בלילה. ואז כמובן שזה יחזור להיות אביך היקר לעוד קדנציה ארוכה וחשובה מאוד למדינת היהודים".

כזכור, סיעת 'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן חתמה היום (שלישי) על הסכם עודפים עם סיעת 'כחול לבן' בראשות בני גנץ ויאיר לפיד.

כצפוי, ב'ליכוד' מיהרו לתקוף את ליברמן: "יצא המרצע מהשק. ליברמן חתם הסכם עודפים עם לפיד וגנץ, זאת אחרי שהצהיר בגלוי שיתמוך בגנץ ולפיד לראשות הממשלה. מי שרוצה את נתניהו כראש הממשלה חייב להצביע רק לליכוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר