בעקבות 'הסכם העודפים'

נתניהו, "בצער": ליברמן מעביר קולות ימין - לשמאל

יו"ר הליכוד וראש הממשלה יוצא ממקום שהותו באוקראינה במתקפה חזיתית נגד יו"ר 'ישראל ביתנו', בעקבות חתימת הסכם העודפים בינו לבין 'כחול לבן' של גנץ ולפיד (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
המתקפה של נתניהו, היום (צילום: דוברות ראש הממשלה)

ראש הממשלה בנימין נתניהו מחדש היום (שלישי) את המתקפה החזיתית נגד יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן, את בעקבות הסכם העודפים שחתם בין מפלגו למפלגת 'כחול לבן' שבראשות גנץ ולפיד.

"אני אומר את זה בצער, אבל היום זה רשמי", אומר נתניהו, יו"ר הליכוד, בסרטון שפרסם מאוקראינה, בה הוא מבקר: "ליברמן מעביר קולות של הימין לממשלת שמאל".

ביבי אף הזכיר: "ליברמן כבר אמר שהוא ימליץ על גנץ לראשות ממשלה; זה אומר גנץ ולפיד - כי הם באים כראשי ממשלה ברוטציה - והיום הוא חתם על הסכם עודפים רשמי בינו לבינם".

"כלומר, מי שרוצה ממשלת שמאל בראשות לפיד וגנץ, יצביע ליברמן", הדגיש ראש הממשלה.

ליברמן (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

כזכור, ליברמן מצידו טען מוקדם יותר היום כי מדובר בהליך טכני בלבד: "הסכם העודפים הוא עניין טכני בלבד. במערכת הבחירות הקודמת חתמנו עם הימין החדש שלא עברה את אחוז החסימה. ב-1999 חתמנו הסכם עודפים עם עמיר פרץ והרווחנו מנדט. מבחינה טכנית עכשיו לא נותרה שום אופציה אחרת, ואנחנו לא מוכנים להסתכן באובדן מנדט שניתן לקבל בזכות הסכם העודפים", אמר.

"כל אלו שהחליטו להיכנע לטרור מרצועת עזה ומשלמים דמי פרוטקשן לחמאס, ואלו ששותקים נוכח הביזיון והפגיעה האנושה בהרתעה הישראלית", עקץ איווט את נתניהו, "אינם רשאים לדבר בשם הימין ואינם נמנים עם המחנה הלאומי בישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר