רבני העיר ב"ב ערכו ביקור מיוחד ומרגש במפעל קוקה-קולה

מערכת הכשרות של רבני העיר ב"ב בראשות הרב יצחק אייזיק לנדא והרב שבח רוזנבלט, ערכה ביקור מיוחד במפעל קוקה-קולה ישראל בליווי בכירי קוקה-קולה וצוות הכשרות (שיווקי)

"כאן בקוקה-קולה שמחים בהידורים ובהלכות" (צילום: יח"צ)

סמל השלום

הרב יצחק אייזיק לנדא פתח את הכינוס בדברים מפרשת ואתחנן, על רצונו של משה רבנו להיכנס לארץ ישראל. משה רבנו לא רצה את הארץ מסיבות גשמיות, אלא ביקש את הזכות של מצוות התלויות בארץ.

"תפילתו של משה רבנו לא התקבלה, אבל אנחנו זוכים להיות כאן ולקיים את המצוות התלויות בארץ. קוקה-קולה, פריגת וקרלסברג פועלים כאן בישראל ומקיימים את כל פרטי הכשרות בהקפדה יתרה, ההקפדה שהונהגה כבר בימי אבי זצ"ל ששם על כך דגש מאז שנעשה החיבור עם קוקה-קולה".

הרב לנדא הדגיש את הרצון של קוקה-קולה ליישם את ההוראות בצורה מושלמת, דבר המוכיח את האמינות והמטרה לעבוד בצורה ישרה ואמיתית. "ברוך ה' גם בשנה הזו אנחנו ממשיכים באותה הצורה ועם תוספת כוח. חלק מהבקבוקים כבר נושאים את חותמת הכשרות החדשה, שהיא 'סמל השלום'.

מעבר לטעם ולאיכות של המוצרים יש כאן גם שמחה על האחדות שנוצרה. בימים אלו סיימנו להתאבל על בית המקדש, שחרב בגלל חוסר באהבת ישראל. הכוח לצאת מהגלות לבניין ביהמ"ק הוא לתקן את סיבת החורבן, וחברת קוקה-קולה שותפה לתיקון הזה עם השלום והאחדות, ובעזרת ה' נמשיך יחד בכוח גדול יותר ונזכה לגאולה".

הרב לנדא שב והדגיש כי רק מוצרי קוקה-קולה המיוצרים במפעל בבני ברק הם תחת השגחתם של רבני בני ברק, והודה לבכירי קוקה-קולה על שיתוף הפעולה המלא לכל אורך הדרך.

לשמוח בהוראות

הרב שבח רוזנבלט פתח בדברים מתוך פרשת דברים, שבה תוכחת משה רבנו לבני ישראל. בעצם, אלו שקיבלו את התוכחה היו בני הדור השני לחטא, ובכל זאת הם קיבלו את התוכחה. מסופר על ה'שפת אמת' ובן דודו ה'שפתי צדיק' שפעם בהיותם ילדים למדו בחברותא כל הלילה ובעקבות כך איחרו לשיעורו של הסבא הגדול – בעל ה'חידושי הרי"ם' זי"ע. ה'חידושי הרי"ם' העיר להם על האיחור, והאחים הקד' שמחו על הזכות לקבל תוכחה כזו אף על פי שלא הגיעה להם.

"לקבל הערות זו תכונה חיובית וכאן בקוקה-קולה שמחים בהידורים ובהלכות ושמחים לקבל את ההוראות וההערות בכל הקשור להידורי הכשרות. אנחנו מקווים שנמשיך בעזרת ה' לפעול יחד בשיתוף פעולה וברצון טוב, להביא את השלום והבשורה לכל החוגים במגזר החרדי".

ממשיכים במורשת

תומר סגיס דובר קבוצת קוקה-קולה קולה ישראל שהנחה את המעמד הודה לרבנים שליט"א על הדברים החמים וסיפר על הרב כהנמן זצוק"ל, שכאשר סיפרו לו על נחיתת האדם על הירח, הגיב: אדם לירח הגיע, אך האם אדם לאדם כבר הגיע? "בית המקדש חרב על שנאת חינם, וכאן במעמד החשוב הזה אנו מעלים על נס את השלום, האחווה והרעות". סגיס הזכיר בדבריו את העבודה רבת השנים עם הרב זצ"ל תוך שהוא מדגיש כי מורשתו היא נר לרגלנו ונמשיך ללכת לאורה.

מסורת של שיתוף פעולה

הראל חייקין, מנכ"ל קוקה-קולה ישראל, חתם את האירוע בדברי תודה וברכה לרבנים בנימה אישית, וסיפר על האתגרים שקדמו להשקת קוקה-קולה בכשרות המהודרת. "בחרנו ב'נעשה ונשמע'. את זה אפשר לעשות רק עם שותפים טובים ואמינים עם ערכים ומקצוענות. אנחנו תמיד עם הפנים קדימה אבל אני עוצר לרגע כדי לומר תודה על ההיסטוריה. הדברים שמייחדים את צוות הכשרות הם האמינות והמקצועיות, ועל כך הערכתנו הגדולה, וכעת ברוח האחדות זה המקום להודות באופן אישי".

המנכ"ל הזכיר את קמפיין המעשים הטובים, 'קיץ בעננים', שמתקיים כבר שנה שנייה וגורם להתלהבות בקרב הציבור החרדי לעשיית מעשים טובים. "הפעילות לא באה ממקום מחנך או מטיף, הציבור החרדי יודע היטב את החשיבות של עשיית טוב ועזרה לזולת. 'קיץ בעננים' בא להלהיב את המשתתפים ולעודד אותם ליזום, ואכן אנחנו מקבלים פה תיעודים של מעשים טובים ברמה חסרת תקדים. כשישבנו וניסינו לבחור את הזוכים מבין אלפי משתתפים המשימה הייתה קשה, הגיעו אלינו סיפורים מרגשים ביותר, וזה המקום להודות לכל התורמים בחברה לקשר החם שנוצר עם הקהל החרדי". המנכ"ל סיים את דבריו בתודה על העבר ובאיחולי הצלחה לעתיד, וציין כי הנחיות הכשרות, הנאמנות והמחויבות הן עבור קוקה-קולה מקור לגאווה.

המנכ"ל ציין לשבח את הרב אברהם שטיצברג , האחראי על הכשרות בחברת קוקה-קולה ישראל שדואג להביא את הנחיות הרבנים קלה כבחמורה ועם זאת תמיד בדרכי נועם ואת הרב יהודה כץ מראשי הלשכה של מערכת הכשרות והאחראי מטעמם על הכשרות בחברת קוקה-קולה וכן את הצוות הבכיר במערך הכשרות של רבני בני ברק – הרב רפאל דרנגר, הרב מרדכי הסופר, הרב אהרן פולק והרב דוד ויזל. המנכ"ל אף הודה לשלי שמיר-קינן סמנכ"לית השיווק של קוקה-קולה ישראל, ליעל בוימל מנהלת הקהל החרדי ולפרסום מימד על הפעילויות הרבות והייחודיות שנעשות בקהל החרדי לאורך השנים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר