כך תיפטרו מהפוגרום במכונית שלכם - לתמיד

כמה שתנסו לשמור על המכונית שלכם, כשתהיו בלחץ של זמן, דברים מיותרים יצטברו בתוכה ותתקשו לסנן את מה שאתם צריכים ומה שלא ולשמור על חלל הרכב מאורגן. אז הנה כמה טיפים שיעזרו לכם (בית וסטייל)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

אם יש לכם רכב, אתם בוודאי יודעים על מה אנחנו מדברים: הוא עמוס לעייפה מהצטברות של קשים, מפיות, נעליים, בגדים, תיקים ועוד, הממלאים את התאים שבו, הסדקים והפינות - שאפילו מארי קונדו לא תוכל להתמודד איתה. יש אנשים שמחזיקים "ארונות בגדים" שלמים של ציוד במכוניותיהם, בעוד שאחרים מנסים לשמור עליהן מאורגנות ובוהקות, עם רק חבילת טישו, חפיסת מגבונים ודף ועט, לכל מקרה.

כמה שתנסו לשמור על המכונית שלכם, כאשר הזמנים הופכים קדחתניים, דברים מיותרים נוטים להצטבר בתוכה וקשה מאד לסנן את מה שאתם צריכים ומה שלא ולשמור על חלל הרכב נקי ומסודר, הרי אתם בטח רוצים להחזיק שם מטען לטלפון וזוג נעליים נוסף יכול להועיל ביום מן הימים.

לכן, מעצבת הפנים אליזבת מאייהו כאן בשבילכם עם 7 טיפים לארגן את המכונית שלכם ועל הדרך, את החיים, כי כולנו יודעים שאי סדר וזוהמה לא מועילים לבריאות שלנו.

1. זכרו שפחות זה יותר

שמרו דברים שאינם שייכים לרכב - מחוצה לו. זה כולל את הכל, מאשפה ועד זוג נעליים רזרבי. עומס אינו נעים, שכן אין באוטו המון מקומות להסתיר אותו. בנוסף, אומרת מאייהו, פריטים שמתגלגלים סביבכם או נשפכים במכונית שלכם עלולים לגרום לבלאי.

2. הכירו את המכונית שלכם

"חקרו את כל החללים השונים ותאי האחסון, כדי להבין היכן אתם יכולים למקם את החפצים שלכם", אומרת מאייהו. יתכן וישנו תא נוסף בין המושבים בשורה האחורית או בתא המטען שלכם והכרתם יכולה להעניק לכם שטח אחסון נוסף.

3. פצלו את המכונית שלכם לקטעים

ההבנה כיצד אתם משתמשים בחלקים שונים ברכב, יכולה לעזור לכם להבטיח שאתם שומרים רק על הדברים שאתם באמת צריכים שם. לדברי מאייהו, החלק הקדמי הוא מרכז הפיקוד. שם הכל צריך להיות בהישג יד - אך מאורגן. החלק האחורי והמושבים האחוריים מיועדים לנוסעים ולילדים.

לכן, צריך להיות בו שביל ברור אל תוך המכונית ומחוצה לה (כך שזה לא המקום לנעליים הנוספות שלכם) עם צעצועים המוחזקים במכונית ובהישג יד להסחות דעת עבור ילדים. חלל תא המטען מיועד לאחסון. לכן, חשבו כיצד לשמור את הפריטים שם - ציוד ספורט, כלי בטיחות וכדומה. כל חלל תת רצפתי הוא נהדר לצרכים בסיסיים המשמשים לעתים קרובות, כמו ערכת חירום.

4. מיינו לפי שימוש

מיינו את הפריטים החיוניים במכונית לדברים שאתם משתמשים בהם לעתים קרובות (אפילו בזמן נהיגה) ולאלו שאתם משתמשים בהם לעתים קרובות פחות ובזמן חניה. הקבוצה הראשונה עשויה לכלול אמצעי טעינה, בגדים להחלפה וזוג משקפי שמש נוסף; האחרונה יכולה להיות מפיות, ציוד ניקוי או קרם הגנה. שמרו את הקבוצה הראשונה במקום אליו יכול הנהג להגיע בקלות, בעוד שהקבוצה השניה יכולה לצאת איפשהו מחוץ להישג יד.

5. אחסנו לפי צורה

אחסנו כמו שצריך. המנעו מגלגול חוברות הצביעה של הילדים ותחיבתן בדלת הרכב, למשל. נסו לשמור פריטים שטוחים בכיסי המושב ובקבוקי מים, עפרונות וכדומה בתאי הדלתות.

6. הצטיידו בשקיות

שמרו חופן שקיות של קניות ברכב, לאיסוף אשפה. כשאתם עוצרים בתחנת דלק, אתם יכולים בקלות לזרוק את האשפה שלכם - בלי לחפש עטיפות מזון וכוסות שתיה בזמן שהמיכל שלכם מתמלא. אתם יכולים גם להשתמש בהן לאחסון פריטים, כמו מגבת רטובה מהבריכה או נעלי ספורט מיוזעות, עד שתגיעו הביתה.

7. היו עקביים

סביר להניח שאתם משתמשים במכונית שלכם כל יום, כך שהבלגן הולך להצטבר במהירות. ערכו סדר וניקוי פנימיים פעם בחודש כדי להיפטר מעודפים. אתם יכולים לתת לרכב שלכם שטיפת בבית בו זמנית, כך שהוא יהיה נקי מבפנים ומבחוץ גם יחד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר