במהלך הכנס

הרב שררה: עדיף להצביע ללפיד וליברמן ולא לחרדים

העדה החרדית הספרדית ערכה כנס לקראת הבחירות. בין הדברים, בהסבר על איסור ההצבעה, אמר הרב חננאל שררה כי המצביע - שלא יבחר במפלגה חרדית, והסברו עימו (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ביום חמישי האחרון, באחד מבתי הכנסיות בשכונת מאה שערים, התכנסו כמה עשרות אנשים לכינוס של 'העדה החרדית הספרדית', לעורר על איסור ההצבעה בבחירות לכנסת.

בין כלל הנואמים, שדיברו במשך שלוש שעות על הבעייתיות ועל האיסור החל לדבריהם על ההשתתפות בבחירות לכנסת, נרשמה התבטאות מפתיעה מפי אחד הרבנים.

הגאון הרב חננאל שררה, אמר בין הדברים כי מי שכבר הולך לבחור, עדיף להצביע ליאיר לפיד או לאיווט ליברמן, ולא למפלגות החרדיות.

את הדברים אמר במהלך שיחה בה הרחיב על הגזירות הקיימות היום על עולם התורה, בדגש על גזירת הגיוס תוך שהוא מספר על שתי בנות היושבות ברגעים אלו בכלא, ואף אחד לא הלך להפגין לשחרורן.

הרב שררה סיפר על רב שאמר לאדם שעבד במקום לא ראוי כי עדיף שיסיר את פאותיו ואת זקנו, וכך יקבל גן עדן. לתמיהת האדם הגיב הרב, כי אם לא יישאר בעל חזות דתית, אנשים לא ילמדו ממנו.

בסיפור זה השתמש הרב על מנת להסביר את קריאתו המפתיעה כי אדם ההולך להצביע, עדיף כי לא יבחר באחת המפלגות החרדיות - ש"ס או יהדות התורה.

צפו בקטע מתוך נאומו של הרב שררה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר