48 שעות לבחירות

השר דוד אמסלם באולפן: "אף בכיר בליכוד לא פנה לדרעי"

בטוח שראשי יאח"ה עם בכירי הפרקליטות תפרו תיקים לרה"מ; דוחה את הטענה של דרעי שבכירים בליכוד פנו אליו להקים ממשלה ללא ביבי ונגעל מההסתה של איווט • השר דודי אמסלם באולפן (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: אריאל ליבא)

48 שעות לבחירות לכנסת ה-22, שר התקשורת דוד אמסלם (הליכוד) התארח באולפן 'כיכר השבת' ותקף את הפרקליטות וראשי יאח"ה שלדבריו תפרו תיקים לראש הממשלה בנימיןנ נתיהו בכדי להפיל אותו מראשות הממשלה.

במהלך הראיון, אמסלם מכחיש את הטענות של אריה דרעי שבכירים בליכוד פנו אליו להקים ממשלה ללא נתניהו, הוא נגעל מההסתה של איווט ליברמן ויאיר לפיד כנגד המסורת והציבור החרדי ומסביר מדוע נתניהו חייב לנצח בנוק-אאוט.

כותרות הראיון

הלחץ של נתניהו: "במידה והמחנה הלאומי יבוא להצביע, וזה מה שצריך, אני מניח שרה"מ ימשיך להוביל את הממשלה. יש סקרים, הוא הראה לי נתונים, סקר עומק של הליכוד, מי שעמדתו עם השמאל מגיע להצביע בעשרה אחוז יותר מאנשי המחנה הלאומי, זה מטריד את רה"מ. אם אנשים לא יבואו להצביע, נקבל את גנץ כראש הממשלה".

על מי הנשיא יטיל את הרכבת הממשלה: "אתה שמעת לפני חודשיים שלושה, כולל את ליברמן, שאומרים שבאו במגע עם אנשי הליכוד כדי להחליף את נתניהו. יש פה הרבה חוצפה להתערב במפלגות אחרות. כאילו הם יודעים מה טוב לנו. אני טוען: אם הליכוד לא יקבל מספר מנדטים גבוה בפער ניכר מ'כחול לבן', השיח הזה ישוב".

כוחו של נתניהו בליכוד: "רוב המנדטים של נתניהו. חד משמעית. מי שמוביל את הליכוד זה רה"מ נתניהו, יש לו משקל אישי. אם הוא פורש 'הליכוד יאבד את השלטון. אם רה"מ לא יוביל את הליכוד נהיה בסביבות ה- 12 מנדטים".

תפירת התיקים לראש הממשלה: "התיקים זה חלק מכל תפירת התיקים שעשו לראש הממשלה של ראשי יאח"ה. ראשי יאח"ה והפרקליטות בצמרת הבינו שאת רה"מ נתניהו אי אפשר להוריד בקלפי, לכן הם הדביקו לו את זה. מנדלבליט נמצא בתוך החבורה, הוא לא יכול להתנגד אליה. זה גלגל שמסתובב ששואב אותו פנימה".

הטענה של דרעי כי בכירים בליכוד פנו אליו להקים ממשלה ללא נתניהו: "אף בכיר בליכוד לא פנה לאריה דרעי. יש בכיר אחד בליכוד, קוראים לו בנימין נתניהו. אם היה אחד, ודרעי היה אומר את השם שלו, לא יצביעו לו. לנו יש כללי משחק. יש מנהיג שנבחר בבחירות. יש הרבה אנשים שאומרים את זה בשביל הצרכים שלהם, אז הם אומרים את האמירה הזו".

הקריאה של נתניהו למצביע ש"ס להצביע מחל: "בסיטואציה שנוצרה, אם רה"מ לא ייתן לגנץ-לפיד נוקאאוט, שהם יכנסו הביתה ולא יצאו. הם ימשיכו לחפור. אני לא נכנס למפלגות כאלה ואחרות, זה לא הסיפור שלי. הרעיון מאוד פשוט, אם רה"מ לא יהיה בפער ניכר מ'כחול לבן' הם ימשיכו לעשות חורים בספינה. מדובר באנשים לא ישרים ולא דמוקרטיים".

ההסתה של איווט ליברמן ויאיר לפיד: "כואב לי, אני אומר לך שזה מפריע לי בצורה בלתי רגילה. מה אני טוען? גם לפיד וגם ליברמן בנויים על 2 דברים, תסיר להם את זה - אין להם זכות לקיומם, זה החרדים והשבת. זה לא ייאמן כי יסופר. זה לא נתפס לי בראש. יש יהודי שקם בבוקר וכל תפקידו זה לשסות קבוצה בקבוצה. ועל מה? על מסורת ישראל. על הערכים האלו, יהודים היו נכנסים לכבשן האש. על זה להקים מפלגה? לי יש בעיה קשה עם כל יהודי שמדבר כך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר