מפסיד ב"כבוד"

קובי מגיב לראשונה לכישלון: תוצאה מצוינת

ראש עיריית טבריה שהתגרה בחרדים בכל כוחו בחודשים האחרונים, כשל בבחירות עם מפלגתו וקיבל תוצאה מגוחכת, כעת הוא מגיב ל'כיכר' וטוען כי הוא דווקא מאד מרוצה (בארץ)

יענקי כץ | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ראש עיריית טבריה, רון קובי, הגיב לראשונה ל'כיכר השבת' על כישלונו הצורב בבחירות לכנסת ואמר "התוצאה מצוינת. יצאנו לבחירות כדי לסלק את אריה דרעי ממשרד הפנים ולהביא לממשלה חילונית בעז״ה וזה הולך לקראת כך".

קובי שקיבל בכל הארץ ב-1500 קולות בלבד ספג כישלון צורב גם בעירו טבריה. מספירת כל קולות המצביעים בטבריה עולה, כי מפלגתו של ראש העיר רון קובי, שהתמודד בבחירות לכנסת, ספגה תבוסה מהדהדת. 'הימין החילוני - נלחמים בכפיה החרדית', שמה של המפלגה בראשות קובי, קיבלה 2.26% בלבד; 469 קולות.

קובי, במאה שערים (צילום: לירון תמרי, mynet. חיים גולדברג, כיכר השבת)

"העיר טבריה בראש מעייני ואת זה הצהרתי תחת כל עץ רענן", טען הבוקר קובי לאחר שבוע בו הסתובב בערים החרדיות ועורר פרובוקציות מיותרות, "הכנסת חייבת להבין שעם ישראל רוצה אחדות רחבה ועדיף ללא אריה דרעי המושחת. כרגע זה הכיוון ואנחנו מאד מרוצים. זה שאיחרנו את החרדים זה ברור, אך יותר ברור שגרמנו לאחוז הצבעה גבוהה, בימים האחרונים אף קראנו להצבעה בכל מפלגה חילונית שישנה ועובדה שזה עבד", מייחס קובי לעצמו את העלייה הקלה בשיעור ההצבעה לכנסת.

"המפלגות החרדיות ישבו באופוזיצה ואני סומך על ליברמן וגנץ שיבינו את חשיבות הרגע ההסטורי הזה לעם היהודי במדינה הציונית שלנו", אומר רון קובי.

יענקי: "קיבלת בטבריה כמעט עשרת אלפים ועכשיו רק 450 קולות, זה נתון שישמש את היריבים שלך במועצת העיר".

רון קובי: "אין קשר בין בחירות ארציות למקומיות!!! הליכוד קיבל בטבריה במקומי 800 קולות, זה לא מעניין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר