"לא סומך עליו"

הדיין החרדי תקף בחריפות את נתניהו: 'הוא כלומניק, בוגד'

בצל החשש מהליכה לבחירות נוספות, הדיין הרב יהודה סילמן תקף את ראש הממשלה נתניהו בשיחה עם אברכים: "כלומניק. הוא יכול לבגוד בי. אני לא סומך עליו בכלל" • האזינו (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: בעריש פילמר)

בצל המו"מ הקואליציוני המפרך הצפוי, או לחלופין הליכה לבחירות נוספות, הדיין המפורסם, האב"ד רבי יהודה סילמן הנחשב לאחד מבכירי הרבנים המשפיעים בעולם החרדי הוקלט מתבטא בחריפות על ראש הממשלה בנימין נתניהו. את חלק מדבריו נצטט ב'כיכר השבת'.

בשיחה עם מספר אברכים ביום הבחירות, ניסה הרב סילמן לדרבן אותם לצאת ולהצביע, תוך שהוא הוסיף: "יהיה פה בעזרת השם סייעתא דשמיא. לא שאני לא סומך כל כך על ההצבעה החרדית, על ביבי נתניהו אני גם לא סומך".

הרב סילמן חשף: "ישבתי פעם עם ביבי נתניהו במשך למעלה משעה אני יודע שהוא כלומניק. הוא כלומניק. הוא יכול לבגוד בי. אני לא סומך עליו בכלל".

עוד הוסיף בתקיפות: "אני לא סומך לא על הימין ולא על עוצמה. מה אני צריך? הקב"ה יכול לעשות מצב שיצטרכו אותנו והכל יהיה טוב".

"אני מבקש דבר פשוט, פותח את הסידור ואומר לא יעזור שום דבר, הקב"ה, חתמת על חוזה 'כי לא תישכח מפי זרעו'. יכולה בת קול לצאת ולומר אתה מעז מבקש? את ההשתדלות שלך עשית? איך אתה מבקש?! צריכים להצביע וללכת לספור את הקולות ולהגיד לקב"ה אנחנו עשינו את שלנו". כך דברי הדיין הבכיר.

הדברים נאמרו כאמור בשיחה פנימית אמש (שלישי) עם מספר אברכים ששאלו על הצורך לצאת ולהתנדב עבור המפלגות החרדיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר