"אני ממליצה" - נשים בממלכת המטבח ממליצות על המעודפים שלהן

ביקשנו מכמה נשים שהמטבח הוא מרכז חייהם, מנהלות משק בית ביד רמה שיספרו לנו על המקרר שלהם וזה מה שקיבלנו (צרכנות, שיווקי)

כיכר בשיתוף סמסונג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

הגב' מינה שלום מירושלים: "בראש ובראשונה היופי קובע – מדובר במקרר יפה וקלאסי המעניק טאץ' עיצובי מיוחד למטבח. המקרר פרקטי מאד וקל לארגון וזה מה שהכי חשוב. אני רק נזכרת איך התארגנתי בערבי שבתות וחגים עם המקרר הישן שלי ואני מתעייפת, לא היה לי מספיק מקום ואני כבר סבתא לנכדים ומארחת באופן קבוע לפחות 2 משפחות בשבוע, הצורך במקרר גדול יותר היה הכרחי. רכשתי את המקרר של סמסונג 4 דלתות בעל טכנולוגיה Triple Cooling המאפשרת בלחיצת כפתור להפוך את תא ההקפאה למקרר. אני יכולה לומר לכם שזו טכנולוגיה מדהימה ששינתה לי את כל סדר התכנון לשבת, אני מקפיאה את הבשרים, הדגים וכו' עד לאפיה ביום רביעי, בערב כשאני מתחילה לבשל, המקפיא בחלקו מתרוקן, אז אני הופכת חצי מתא ההקפאה למקרר ומאחסנת את כל הבישולים, פשוט איכות חיים המקרר הזה, ותאמינו לי, החיים מורכבים גם ככה מה שאפשר להקל, חייבים לנצל".

הגב ימימה זעפרני מדימונה: "בקצרה – אפשר להאמין להבטחות! וביתר פירוט: מדובר במקרר קלאסי 600 ליטר, ככל הנראה רגיל .. מידות רגילות, אך בפנים הוא ממש לא רגיל, הפנים שלו גדול ורחב יותר ב- מעל 20% בהשוואה למקרר סטנדרטי, וזה בזכות הדפנות הדקות שהוא בנוי. הבנים שלי אומרים שהוא הומצא בול בשבילינו, אנו משפחה בת 9 ילדים בלי עין הרע, אין לנו פיסת מקום מיותרת במטבח בשביל להכיל מקרר גדול יותר כמו 4 דלתות וכדו', אז הנה יש לנו יותר במקרר באותם המידות!! איך דודה שלי ז"ל הייתה אומרת: "כשיש ברכה יש הכל"".

הגב' יהודית מלכה מביתר: "רכשתי מקרר 'סמסונג' 4 דלתות עם טכנולוגיית 'SpaceMax' ערב פסח האחרון ואני מרוצה עד השמים! קודם כל חיצונית הוא יפה וטכנית הוא מכיל יותר, שזה הכי חשוב. האמת שטרם החג נלחצתי, עמדתי מול התבשילים והמאפים הרבים שהכנתי ושאלתי את עצמי "איך למען השם כל זה יכנס למקרר"??! אז קודם כל הפכתי חלק מהמקפיא למקרר (ואת זה עשיתי בפשטות בלחיצת כפתור!) וכבר קיבלתי עוד שטח אחסון ובמקרר, הכנסתי את ה-כ-ל ועוד נשאר לי מקום לעוד! הטכנולוגיה הזו, בא דפנות המקרר דקות יותר הגדילו לי את שטח האחסון בעשרות אחוזים בהשוואה לחג הקודם! ובכלל הטכנולוגיות במקרר מתקדמות כמו שלא ראיתי באף מותג אחר, וכמו שאתם אומרים: "מקררי 'סמסונג', ברכה בכל משפחה", פשוט איכות חיים".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית