אחרי 30 שנה: המעצבת מיכל נגרין סוגרת את הרשת

"זה יום עצוב ונורא בשבילנו. אני מבקשת סליחה מכולכם שניסיתי ללכת עם החלום שלי ונכשלתי" אמרה נגרין הבוקר ל-120 עובדי החברה כשהודיעה על סגירת הרשת האייקונית (אקטואליה)

חיה כהן | כיכר השבת |
תם עידן. מיכל נגרין (צילום: מתוך האינסטגרם @michalnegrin)

מעצבת התכשיטים מיכל נגרין הודיעה הבוקר על סגירת רשת החנויות בשל קשיים כלכליים, לאחר שלושים שנה של פעילות.

120 עובדי החברה קיבלו היום הודעה על הפסקת פעילות הרשת שמונה 13 סניפים בארץ ו-22 ברחבי העולם, רובם מופעלים על ידי זכיינים.

מאז פרץ בשנות ה-90 ועד לפני כעשור היה המותג של מיכל נגרין פופולרי ונחשק והמוניטין שלו שמור איתו עד היום. למעשה, כמעט אין אחת בינינו שחצתה את גיל ה-30 ואין לה תכשיט אחד (לפחות) של מיכל נגרין, עם העיטורים האייקוניים שמזוהים איתה כל כך.

מיכל נגרין (צילום: מתוך האינסטגרם @michalnegrin)

"בצער רב ובכאב גדול אנחנו נאלצים לומר לכם שהדרך שלנו הסתיימה ואנחנו נאלצים לסגור את מפעל חיינו שהשקענו בו את הלב הנשמה וכל כספנו" אמרה נגרין. "כולכם הבנתם שקורה משהו, נאלצנו להצטמצם לבניין אחד, פיטרנו עובדים, חשבנו שנוכל לעשות שינויים בעסק ולהוביל אותו למקום טוב יותר, לקחנו יועצים חיצוניים שנכנסו לעובי הקורה, התחלנו תהליך שנראה מבטיח ונכון אך לצערנו בשבוע האחרון הבנו שהבור הכספי עוד עמוק בהרבה ממה שחשבנו, ואין לנו את הכסף והיכולת להמשיך להפעיל את כל המערך הזה".

לדברי נגרין, לחברה לא הייתה ברירה אלא להיסגר כיוון שהם הגיעו "לשקל האחרון". "כל הכסף הפרטי שצברנו לאורך השנים, עשרות מיליוני שקלים, הושקעו בעסק שלנו כדי להמשיך לגלגל אותו, מתוך אמונה ותקווה במפעל החיים שלנו ובהמשך העשייה שלנו כאן בארץ, ולשמש מקור פרנסה לכולנו. עכשיו הגענו לשקל האחרון, ואנחנו מבינים שאין לנו ברירה, ואין מוצא אלא בסיום דרכה של החברה.

"זה יום עצוב ונורא בשבילנו. כמו שעצוב לי על עצמי, עצוב לי עליכם על שאתם מאבדים את מקום עבודתכם. עשינו כל מה שיכולנו על מנת לסייע לכם ולאתר את האדם שמתמחה בליווי עובדים במשברים מסוג זה, אשר יסייע לכם בדרך הטובה ביותר להגן על זכויותיכם ויעזור לכם לקבל את כל מה שמגיע לכם, כולל את שכרכם ויתר הזכויות עבור העבודה אצלנו, וכן למי שלא ימצא עבודה חדשה לתשלום דמי אבטלה שמגיעים לכם על פי החוק.

"לצערי, לנו אף אחד לא דואג במצב הקשה שנקלעו אליו, ולנו לא נותר אלא לסיים בדרך הזו כי פשוט אין לנו ברירה. אני מבקשת סליחה מכולכם שניסיתי ללכת עם החלום שלי ונכשלתי.

"תודה לכם על שנים יפות ומדהימות שחווינו כאן ביחד וסליחה על השנים האחרונות שהיו קשות ונוהלו בסגנון שהוביל אותנו לרגע הקשה הזה. אוהבת אותכם מאד ומאחלת לכם בכל ליבי שתצליחו בהמשך חייכם. צר לי שכך אנחנו מקבלים את תחילת השנה החדשה, הלב שלי בוכה והנשמה לא מוצאת מנוחה".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית