"זריזים מקדימים" מפעל "קוקה-קולה" הוכשר לפסח

כמדי שנה התייצבו ראשי מערכת הכשרות של הרב לנדא יחד עם בכירי חברת "קוקה-קולה" בישראל והכשירו את המפעל לפסח, כדי שגם השנה יוכלו להנות מ"קוקה-קולה" בפסח.

כיכר השבת | מקודם |
(צילום: יח"צ)

כמדי שנה, מקדימה קוקה-קולה ישראל את הכשרת קווי הייצור לפסח, כדי להיערך מבעוד מועד ולספק את הביקושים הגדולים בארץ ובעולם למשקאות בהכשר מהדרין.

ההכשרה נערכה במעמד רבני מערכי הכשרות של הגרמי"ל לנדא שליט"א ורבנות ת"א. נכחו במעמד הגרי"מ לאו שליט"א רבה הראשי של תל- אביב, הרב יוסף צבי מילר שליט"א מנהל משרדו של הגרמי"ל לנדא, הרב יהודה כץ שליט"א מראשי לשכתו של הגרמי"ל לנדא האחראי מטעמו על הכשרות בחברת קוקה-קולה, הרב בנציון פרידמן שליט"א מנהל מחלקת הכשרות ברבנות תל אביב, הרב בועז הלוי שליט"א, מפקח כשרות ראשי ברבנות תל אביב והרב אברהם שטיצברג שליט"א - האחראי על הכשרות בחברת קוקה- קולה ישראל.

את פני הרבנים קיבלו איציק תמיר- מנכ"ל קבוצת קוקה-קולה ישראל, טל רבן מנכ"ל קוקה-קולה ישראל, דניאל דולב סמנכל תפעול קוקה-קולה בבני ברק, אלון זמיר סמנכ"ל השיווק ותומר סגיס דובר קבוצת קוקה-קולה ישראל. עוד השתתפו אביחי גרינברג– סמנכ"ל איכות וטכנולוגיה, דורון וולף טכנולוג המפעל דוד אדטו- מנהל חדר הסירופ בחברה ,ביני אלדר וולדימר וול מנהלי ייצור בחברה.

את המעמד הנחה תומר סגיס דובר הקונצרן, אשר ציין את רוח הנדיבות המקיפה את כל עובדי החברה בפרויקט החשוב של הכשרת המפעל לפסח. בדבריו הזכיר סגיס שנאמר בפרשת השבוע- פרשת תרומה על מלאכת המשכן: "כל איש אשר ידבנו ליבו".כך גם אצלנו, מנהלי ועובדי החברה שותפים יחד בהכשרת המפעל לפסח תוך דקדוק והקפדה על קוצו של יוד, כדי לאפשר לצרכנים הרבים בישראל ובקהילות היהודיות ברחבי העולם ליהנות ממשקאות בכשרות מהודרת לפסח".

הגרי"מ לאו שליט"א פתח את המעמד והרחיב בדבריו אודות השולחן שהוצב במשכן. הרב לאו הסביר כי אצל היהודי גם ענייני אוכל הם רוחניים- סעודות מצווה, עונג שבת וחג ועוד ציוויים נוספים המקדשים את שולחנו של היהודי ואת אכילתו. "ההקפדה על הכשרות בקוקה-קולה נכללת אף היא בגדר זה, ומאפשרת לכל יהודי באשר הוא ליהנות ממוצרים כשרים למהדרין." עוד הוסיף הרב וברך את החברה ואת מנהליה על שיתוף הפעולה הברוך ועל הזכות לקיים את ההכשרה מדי שנה מתוך שמחה ותחושת חירות.

הרב יהודה כץ שליט"א פרס בפני הנוכחים את תהליך ההכשרה המתחיל עוד חודשים קודם לכן במפעלי התמציות של קוקה-קולה בחו"ל בעבודה מסורה של המשגיחים שעושים מעל ומעבר כדי לאפשר להמוני בית ישראל לענג את חג הפסח במשקאות כשרים למהדרין. עוד הודה הרב כץ לחברת קוקה -קולה על הדלת הפתוחה והאוזן הקשבת לכל אורך השנה.

איציק תמיר מנכ"ל קבוצת קוקה-קולה ישראל ויו"ר איגוד תעשיות המזון בהתאחדות התעשיינים התייחס בדבריו ליכולת של חברת קוקה-קולה לשלב בין מוצר איכותי לכשרות מהודרת ובכך לתת לציבור המהדרין בישראל ובתפוצות משקאות איכותיים כל ימות השנה ובכלל זה גם בפסח. "הנהלת החברה רואה חשיבות עמוקה בקשר עם גורמי הכשרות, ובהקפדה המלאה על כל הוראה והידור כשרותי, הנהלת קוקה-קולה מברכת את הרבנים החשובים ואת גופי הכשרות על עבודת הקודש אותה הם עושים יום יום, שעה שעה ובפרט בזמן ייצור המשקאות הכשרים לפסח".

טל רבן מנכ"ל קוקה-קולה ישראל הודה לגופי הכשרות על הליווי המסור הן בהיבט הכשרותי והן במהלכים שונים אותם מובילה קוקה-קולה ובפרט בקרב הציבור החרדי. בהמשך דבריו עמד על חשיבות העבודה מול הקהלים השונים בדגש על הציבור החרדי תוך הערכה לערכיו ולאורחות חייו. "במשך שמונה שנים מובילה החברה קו פרסומי המתחבר לעונג שבת וחג, ובקיץ האחרון אף הרים הקונצרן מבצע קיץ ייעודי למשפחה החרדית. התגובות הנלהבות והמשוב החם המגיע מהקהל החרדי, מדרבנים אותנו להמשיך ולהשקיע, להמשיך ולדבר לכל צרכן בשפתו וממקום של כבוד".

הנהלת החברה העלתה על נס במהלך הארוע את פועלו של הרב אברהם שטיצברג שליט"א האחראי על הכשרות בחברת קוקה-קולה הפועל במסירות ובנאמנות, מייעץ ומדריך, והכל בדרכי נעם.

עם השלמת תהליך ההכשרה, בכל דקדוקי הכשרות הנדרשים, קווי הייצור במפעל בבני ברק עובדים במלוא התפוקה עם צוות משגיחים הנמצא במקום 24 שעות כדי לספק את הביקוש הרב וכדי לאפשר ליהודי הארץ והתפוצות לענג את חג הפסח הבעל"ט עם מיטב המשקאות הכשרים למהדרין לפסח.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר