ממצאים ראשוניים

הרעלת הטונה ב'ארומה' - בשל אחסון לקוי

תוצאות המעבדה הראשוניות התקבלו במשרד הבריאות והן מעידות כי מקור ההרעלות בסניף ארומה ברחוב בגין בתל אביב, נבעו ככל הנראה מאחסון לקוי של טונה בסניף (בריאות)

ארומה. אילוסטרציה (צילום: Avshalom Shoshani/Flash90)

הרעלת הטונה בסניף ארומה: הבוקר (חמישי) התקבלו תוצאות המעבדה הראשוניות ולפי משרד הבריאות הן מעידות כי מקור ההרעלות בסניף ארומה ברחוב בגין בתל אביב, נבעו ככל הנראה מאחסון לקוי של טונה באריזה במשקל 2 ק"ג בסניף.

במשרד הבריאות ציינו הבוקר כי הם מבצעים בדיקות מעבדה נוספות אשר תוצאותיהן יפורסמו בימים הקרובים.

ד"ר רבקה שפר, רופאת מחוז תל אביב, אמרה: "משרד הבריאות מבקש להדגיש למסעדות, מטבחים מוסדיים ועסקי מזון אחרים שעושים שימוש בטונה - לעשות זאת בהתאם לנהלים של המשרד ובהתאם להנחיות היצרן".

ד"ר רבקה שפר, רופאת מחוז תל אביב (צילום: דוברות משרד הבריאות)

בהודעת המשרד נאמר עוד כי "משרד הבריאות מבקש להדגיש למסעדות, מטבחים מוסדיים ועסקי מזון אחרים אשר עושים שימוש בטונה לעשות זאת בהתאם לנהלים של המשרד ובהתאם להנחיות היצרן. חקירות אפידמיולוגיות נוספות מבוצעות בכל מקרה של הודעה על הרעלת מזון".

אמש, ערך משרד הבריאות שימוע לנציגי 'ארומה' תל אביב, במהלכו הוצגו ממצאים שעלו בביקורת התברואתית שנערכה בסניף, ולפיהם הסניף לא עמד בנהלי משרד הבריאות ולא עמד בהנחיות היצרן. בהודעת משרד הריאות נמסר כי "נציגי העסק הונחו לתקן את הליקויים לפני קבלת אישור לפתיחתו מחדש לציבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר